I love smartphones !

En normal kväll i lägenheten på björnsletta ser ut såhär... Jag å anna sitter med var sin dator i knät å kollar allt viktigt å oviktigt man kan kolla på en dator, samtidigt försöker vi ha en konversation med varandra.. Ibland lyckas vi bättre å ibland sämre, å ibland blir deet att vi faktiskt snackar via datorn på fb istället för med munnnen fast vi sitter 2 meter ifrån varandra...

Klockan närmare sej 23 å anna inser att hjärnan börjar signalera läggdags för hennes del. hon går å lägger sej å jag sitter kvar ensam... Men, Anna har nyss skaffat sej smartphone, å för er som inte vet fnns de internet på den, plyus fb.. så hon stänger av datorn, flyttar sej från soffan till sängen å loggar sej på på fb från mobilen istället ! hahahha. så oftast fortsätter våra konverationer på fb chatten, hon liggandes inne i sovrummet å jag sittandes ute i tvrummet ! I just looove smartphones ! Gör att jag har "sällskap" 1 h extra varje kväll :D


Dock ska jag finna sängen snart också, har rätt mtk å göra imorgon. Ska inom jobbet en sväng på morgonen, sen träna, sola, in till banken å fixa en massa, ringa en massa viktiga samtal, fixa tid till å fixa naglarn, säga upp mitt svenska mobilabongemang, fixa norskt mobilabongemang, sstäda lägenheten, packa allting inför hemresan till sverige och säkert en massa mer som jag glömt.  Hoppas på sol imrogon ockå iallafall så man får lite energi till att gå upp tidigt :)

Natttii Puss


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Oj Emelie mycke att fixa.

Skall bli roligt på julen nu hoppas jag att "alla" julklappar är med hem i år :))

Ses om några dagar ha det bra sålänge.

kram Yvonne

2011-12-21 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0