Christmas time

Om fem dagar åker jag hem till sverige och falköping . till alla nära å kära för å fira jul. Glädjer mej ngt sjukt mkt. Men sedan är jag ju separationångesten grundare känns det ju som så jag är samtidigt jätteledsen att jag ska åka hem så länge . haha . Men jag älskar ju julen och skulle aldrig få för mej å fira jul någon annanstans än hemma med nära å kära.  Men samtidigt känns de å tråkigt å lämna allt så länge. Lämna vår lägenhet som kommer va alldeles tomt, lämna anna min fina sambo å inte se henne på över en vecka vi delar ju säng dagligen nu liksom, kommer sakna jobbet å att få jobba, kommer sakna gymmet eftersom jag ej kan träna hemma, kommer sakna alla kompisar, alla på jobbet, Oslos shopping, de msysiga gatorna. Ja allt...

Men jag vet också att jag troligtvis kommer uppskatta oslo, anna, gymmet, jobbet å allt annat mkt mer när jag vart borta ifrån det ett tag ! Så ska hem å mysa å äta å festa med famnilj å vänner å bara njuta så får oslo å alla dessa människor vänta..

Jag hoppas dock på en lika vit jul iår som förra året. känns rätt kört men tänker inte sluta hoppas !



Denna bilden är tagen när vi gick up till kyrkogården på julafton förra året... jag heeeelt excited över all snö eftersom jag kom ifrån Californien där vi inte hade så långt ögat kunde nå.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0