10 december

som de flesta vet kanske vart det ju min födelsedag i lördags. Å jag är en person som ääääälskar födelsedagar och julafton och allting i linkande form.. Så jag var faktiskt lite ledsen att jag skulle få fira min födelsedag i Oslo utan Alla mina nära å kära som jag har där hemma. Min chef hade även vart söt å gett mej ledigt.. MEN saken är att alla jag känner här är typ Anna å dem på jobbet.. Å anna skulle jobba hela dagen å dem på jobbet jobbade ju eftersom jag var ledig.. Så jag blev sånhär bara , Jaha va fan ska jag sitta själv hela dagen på min egna dag.. Så var lite små skeptisk till hela lödagen faktiskt ..... MEN....

Först å främst kunde jag inte vaknat upp på ett bättre sätt, Anna kommer in sjugandes med  något sjungandes ifrån mobilen också, trodde detta var ett youtubeklipp (eftersom jag hade ett youtube klipp när jag sjöng för henne) Men det var mamma å pappa på skype ! Tog mej nästan en minut till å fatta att det var mamma å pappa ! Haha så mysigt å få prata lite med dem ! :) Anna skrattade så mycket så hon råkade blåsa ut mina ljus hon hade tändt för mej när hon kom in ! Hahah fick oss alla att skratta gott på morgonen. När hon väl tänt ljusen igen blåste jag ut dem å vi fikade på gifflar ! MUMS ! hahah 

Sedan berättar Anna för mej att hon försökt å få ledigt idag.. men att det ej är helt säkert ännu så hon måste åka till jobbet å se om hon behövs eller kan åka hem igen.. Jag blir överlycklig å hoppas på det bästa ! Men inann hon drar hann vi med lite julbak å bakade pepparkakor! Ja jag var som ett litet barn i det ögonblicket ! haha.. sedan drog anna iväg till jobbb å jag blev ensam å allting blev direkt mkt tråkigare.. Börja städa upp baket å fixa iordningen mej.. Efter ca 2 timmar kommar anna tilbaka å vi drar iväg ner till bryggan för en jäääävlig god lunch ! Efter det ble det lite shopping på stan innan det var dags å bege sej hem för å göra sej festsnygg ! Festnaglarna skulle fixas, sminket skulle på, håret skulle plattas, klänning skulle väljas mm. Ni tjejer vet vad jag menar ;)


Efter lite drickande här hemma tog jag å anna tbanan in till jobbet där vi mötte upp de andra tjejerna. In till Jacob Aall som alltid, lite dirnkar, lite gratis shots å sen vidare till La belle... Å där tar inte kvällen slut men mitt blogginlägg. Allt mer som behövs sägas är att kvällen va gryyymm !  Å att jag var jäävligt bakis på jobbet dagen efter ! Tack Allihopa för en toppen födelsedag !! :) <3




Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt undebart att höra att du hade en trevlig födelsedag :). Tyckte oxså det var tråkigt och konstigt att du ej var hemma hos oss då :( Men känns mycket bättre när jag vet att din dag blev bra <3 Presenten väntar på dig :):) <3

2011-12-12 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0