Yes det börjar gå bra nu !

Inte för att min blogg någonsin varit så levande med flitiga uppdateringar, men nu har jag iallafall en ursäkt till varför!

Mina dagar ser nämligen ut såhär:,
jag går upp 7.45 Packar väskan och åker till jobbet, Där jobbar jag tills 14.30 ungefär.
sedan tar jag mitt pick och pack å åker mot gymmet, kör skiten ur mej där,
Duschar å äter något lätt , Å sedan blir det tbanan igen mot Jobb 2.
där jobbar jag från 18 eller 19 till 23-24 någon gång !
Så sedan kommer jag hem någon gång igen runt 24, då har jag varit hemifrån i nästan 16 timmar.
Så då borde jag sova sött som en bebis, men har väl varit uppe i varv så har bara legat å vridit mej till kl 3 på natten typ. Så så har min vecka sett ut..

Å så kommmer nog mina veckor se ut ungefär en månad till framöver, men sedan blir det ändrig. För fick ett erbjudande igår som jag troligtvis kommer tacka ja till, så detta blir nog bra !

Trivs jättebra på den nya restaurangen, Mina jobbarkompisar är så härliga, å tiden går så fort ! fortfarande mycket kvar att lära så som alla 1000 miljoner viner, å drinkar å bära 10 tallrikar på samma gång mm. Men det kommer ;)

Idag ser dagen lite annorlunda ut. Vi kör idag träning först, sedan jobb 2 å sedan jobb 3 !
MEN imorgon är jag heeeeeeeeeeeeeelt ledig ! Sååå jävla skönt !
Har två olika planer: Plan1, Sova sjuuukt länge eftersom vi kommer hem vid 6 inatt, sedan bara njuuuuuuuuta av dagen i gött sällskap.
Plan2. Fortfarande sova sjukt länge ! Å sedan Packa alla mina saker å flyttstäda ! ;(  VILL INTE FLYTTA !

btw, På torsdag åker jag hem till Swe !! Så Alla Falköpingsbor, Elleer okej, alla nära å kära, Boka in Emelie-tid i kalendern över helgen ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det funkar ,men 100 milj viner hahhahah

2011-08-06 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0