Thank you for teach me how to love

Fått en ny låt som går om å om igen hos mej !
Å varje gång den början om på nytt., kommer ett stön ifrån mej ! Haha
Den ger mej en sån sjuk konstig känsla i kroppen .
Typ samma känsla som du får om du spanat in en kille en hel kväll. Men han har spelat skit svår.
Å sen precis innan du börjar ger upp. Får du det där smilet som bara säger att han egentligen vill ha dej !
Hahah, ah varje gång låten kommer på börjar jag iaf le för mej själv !
Texten och budskapet är sjukt fint !



Jag är iallafall glad att jag har lätt för att älska och att jag har så mycket kärlek att ge. Ibland lite för mycket kärlek . Ibland vet jag inte vart eller vem jag ska ge allt. Men blir också då att man saknar alla nära å kära som är utspridda överallt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0