Tänkte fel, tänker om!

ibland kan man ha jättebra planer, jättestora drömmar och mål.
Och när man sedan väl når de målen. Kanske man inser att det inte var alls så som man trodde att de skulle vara.
De drömmarna som man haft kanske inte alls passa mej.
Eller så kan man ha mål, som man tyckt vart väldigt höga, Så man har inte riktigt räknat med att nå dem.
Jag brukar sätta höga mål, å jag brukar se till att jag når mina mål eftersom jag är sjukt målinriktad å bestämd. Men ibland sker ngt så man får kalla fötter.

Iallafall, Vi flyttade ju förra veckan, till mitt i centrum. Fan va bra tänkte vi! Vi kommer bo mitt i smeten !
Nu efter att ha sovit i lägeheten i hmmm... 3? 4? Nätter, inser jag bara .. NEJ ! Jag är ingen tjej som ska bo mitt i smeten. Visst jag har skit nära till affärerna , till Tbanan å allt jag behöver. Men nej, det är inte värt det. Att vakna flera gånger i nätterna pga, all traffik som är utanför, liv ifrån puben som ligger nedanför, folk som bråkar på gaten mm. Fan blir ju galen varje gång jag försöker sova, oavsett om det är dagtid eller natttid !
Det stinker även piss i hela området precis utanför dörren, det är absolut inget säkert och bra område så man tror man ska bli bortrövad varje gång man går ut ! Att dem vi bor med även röker på varje dag, aldrig städar och är allmänt konstiga å alltid har folk över gör de inte bättre.

Sa jag att jag längtade tills vi flyttatr 1 oktober, Och flyttar UTANFÖR själva centrum!
Jag var visst ingen storstadstjej! Men jag är heller ingen landtjej, jag bor gärna nära storstan, men inte mitt i skiten!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kände exakt likadant då vi bodde första månaderna mitt i centrum, va så könt å flytta hit ut :D ni kommer trivas :)

2011-08-18 @ 16:49:15
Postat av: Mamma

Fy bubblan det låter inget vidare, tur att du jobbar mycket nu. Mindre kul att du har svårt att sova pga allt oväsen utanför hoppas det lugnar ner sig och att tiden går fort tills ni skall flytta igen o vad är det för människor ni bor med :( :( Tur ni har varandra du och Anna <3Älskar dig ....



2011-08-19 @ 08:32:12
Postat av: ElinN

Hahah älskar att du skriver så ärligt ;)

Så man får lite insyn i hur ni känner er och inte bara fakta :D // Elin (Änas friend)= Ingen läskig stalker!

2011-08-25 @ 01:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0