Mina fina fina barn

Förra veckan när jag jobbade fick jag ett mejl ifrån min värdmamma.

det innehöll denna bilden ifrån när dom var på Hawaii, Och så stod det "Come visit soon, Let´s book a flight"

 



Ostabil som jag är just nu började jag storlipa. Kan inte tänka på mina fina barn utan att börja gråta förtillfället !
Så har pratat med min chef å försöka göra allt jag kan för att få en vecka fri och åka å hälsa på min skitungar ! Hörde ifrån Emma att dem växt sjuuukt mkt ! Tänk E hade nyss fyllt 5 när jag kom dit , Nu är han 6,5 ! Vart tog min baby vägen?! Han som alltid ville bli buren, kliad på ryggen när jag låg i sängen brevid honom å skulle natta han! Han som alltid gjorde grabygrab när jag eller Mamman lämnade huset ! Åh så jag saknar min trollis ! Hade jag varit 6 år hade jag vart stenkär i honom!
Sjuk vilken kärlek man kan känna till en 6 års kille, som man varit med i ett år. En kärlek och en roll som mamma som alltid kommer finnas där! Hoppas hoppas som fan jag får en vecka ledig i september eller oktober så jag kan åka å hälsa på dem! Å bocka av lite på min shoppinglista på saker som måste köpas i USA ! haha <3


Kommentarer
Postat av: Anna

<3 <3 <3

2011-09-03 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0