michael kors

Ni som följer min blogg vet ju att jag valde mellan 2 michael kors klockor förut. Efter att ha sett den andra i verkligheten var den alldeles för liten för min smak. Så då blev det inte den.
Med andra ord blev det den med stor MK logga, Matchar min väska otroligt fint. Hahaha.

Är fortfarande lite osäker på om jag äälskar den. Men men, ni vet ju hur jag är, sjukt velig !
Eftersom jag varit otroligt charmig på jobb de senaste så konsta denna klockan mej torsdags å fredags dricks! ;)
Så de gick bra, charmar jag lite till på jobbet i veckan ska jag nog ha råd med mat också! Haha. ;)

Bara så synd man är så dum å kommer på detta efter USA. å ej orkar vänta tills man åker dit igen, då kosntar klockan tyvärr det dubbla :( men men, lätt att vara efterklok! Med tanke på hur mkt jag slitit det sista är jag värd det <3


Kommentarer
Postat av: ;)

Torsdags og fredagsdricks, og du har råd til en klokke? Skjønner ikke hva du klager over akkurat:P

2011-08-31 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0