life is a bitch

Mitt liv ser allt annat ut än så som jag vill de ska se ut förtillfället..
Visst jag klagade på att jag jobbade få timmar förut, men allt har blivit till överdrift.

Förtillfället ser mina veckor ut såhär:

Måndag-Torsdag : Cantinan: 9.00 -14.30 , Big Horn: 18.00 (19.00) - 23.30
Fredag:               Cantinan: 9.00 - 1 4.30 , Big Horn: 18.00-24.00
Lördag:               Big Horn: 14.00 - 23.30,  Consenzo nattklubb 23.30 - 04.00
Söndag:              Big Horn: 18.00  - 23.00

Så jag jobbar sjukt mkt, jobbar 7 dagar i veckan , varav 6 dagar dubbla pass.

Att jag sedan på det mår helt kasst också gör saker å ting sjukt svårare! Mår dåligt både fysiskt och psykiskt och ingenting i min kropp fungerar som det ska! Och tårarna bara rinner såfort jag blir ensam.  Men ska ta mej igenom all skit å se till att mitt liv blir som jag vill.

Har fan inte shoppat sedan jag kom till Norge! Teckeen på a
tt jag ej mår som jag ska, jag som alltid shoppa förut! Glad som ledsen, shoppingen var min närmaste vän. Aja.. Glad jag har Anna i dessa tider i varje fall <3.

Nu ska jag gå in å lägga mej på min jääävla tältsäng som är lika hård som betong och sova tills jag ska besöka jobbet igen !

godnatt.<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla Älskade vän <3. Du får vara rädd om dig och du kanske får sluta på ett av de jobb du har jag vet att det är för en kort period men hälsan måste gå först. Blir orolig för dig. Älskar dig och saknar dig. Försök nu ta hand om dig så bra som det går <3<3<3<3

2011-08-26 @ 08:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0