För mycket.

Okej det är alldeles för mycket för mej just nu känns det som.
Just nu står jag med 3 jobb.. 3 provjobb/intervjuer .
Vi har lägenhetsflyttning i veckan, men vi har ingen jävla säng att sova i eller något annat, bara våra resväskor och ett äckligt rum i äckligaste lägenheten i världen. Plus att vi samtidigt måste lösa allt med lägenheten från 1 okt. Samtidigt som jag är heeeeeelt ny på ett jobb, ingenting jag jobbat med innan så måste verkligen fokusera sönder, Samtidigt som jag ska planera in en Sverige resa och fixa pass och gå till läkaren. Samtidigt som jag ska fixa allting med banken och mitt kontokort, Samtigti som jag precis fixa gymkort å ska försöka fixa till kroppen igen. Samtidigt som jag ska försöka hinna sova, duscha, äta, leva, prata med min fina sambo, umgås med folk och faktiskt känna att jag trivs i Oslo och att Emelie finns på riktigt och inte är någon jävla robot.

Hmmm... Hur fan kunde jag ta på mej såhär mycket?

Och tydligen har allt detta gjort mej helt snurrig ! När jag vakna imorse såg jag att mina nycklar låg på bänken i köket. Jag bara hmm varför fan la jag nycklarna på bänken och inte i min väska som alltid? Så får jag ett sms av Anna, "dina nycklar satt i dörren när jag skulle gå till jobbet" . Jag hade alltså kommit hem, låst upp, gått in , låst dörren innifrån och glömt nycklarna ute i dörren ! Smart, tack att vi bor i en trappuppgång med låst ytterdörr !

Sedan ringde mobilen nyss, Jag hade visst en jobbintervju nu, som jag helt glömt bort ! Skulle tränat mellan jobbet idag var det tänkt, men är så himla trött. För åkte hemifrån igår vid halv 9, jobbade, tränade, solade, åkte till stan å köpte jobbskor, å jobbade sedan igen å kom hem igen runt 24... varit borta nästan 16 timmar.. Men tro fan jag inte kunde sova ändå... så låg v aken till klockan 3 ! Så är lagom sliten idag. Så nu ska jag sova lite innan jag ska åka iväg på jobb igen! Får bli träning imorgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0