det börjar gå åt rätt håll igen

Förlåt människor ! , eller okej familj släkt och vänner!
Jag vet att ni egentligen undrar hur det är med mej! Jag som alltid brukar höra av mej till folk hela tiden.
Tjejen som har mobilen och facebook i högsta hugg hela tiden, ringer, smsar, skriver på fb snckar irl eller vad som hela tiden! Å nu har jag knappt tid eller ork att berätta för er att jag faktikst lever !

Jag lever, är dock sjukt sliten !
Igår jobbade jag först, sedan tränade jag, å sedan jobbade jag igen, sedan skulle vi köra utgång på de, men alla ställen vi kom till hade 23 års gräns, så vi satt bara å drack vin. Åkte iallafall hemifrån kl 8.30 och kom hem igen 04.30...

Idag mår jag skit, har sträckt mej i innelåret! gör as ont kan knappt gå :( har sjukt träningsvärk och är förkyld som fan! jag tackar min chef som gav mej ledigt idag på dagen ! Så nu jobbar jag bara ikväll! tack gud för de !

Allt känns ju bättre av att jag vakna halv 12 av åska plus någon jävla konsert som hålls utanför där vi bor ! kill me !

MEEEEEEEEEEEEEEEN.... om allt går som de ska flyttar vi den 1 sept. lite utanför stan, på RÄTT sida ! Till en heeeeeeeeeeeeelt nybyggd lägenhet ! jag har ej sett den , bara anna. men tror de kommer bli sjukt bra !!

Tror septemeber kommer bli en sjukt bra månad ! Efter 2 tuffa måander, varav en sjukt tuff kommer saker å ting äntligen bli bra ! Bra jobb, bra lägenhet, börja träna igen mm... Nästan allting på plats resten ska fixas !
Har kollat om jag kan få en vecka ledigt i oktober också för å åka å hälsa på mina fina barn. saknar dem så<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0