Dags att komma i form

Idag efter jobbet åkte jag å Anna till gymmet.
Vi har försökt pussla ihop en dag så vi kan åka dit ihop såååå länge, å äntligen kom dagen!
Kändes så sjukt skönt att få träna igen! Har inte tränat seiöst sedan feburari, innan Cancun!
Ojojoj så längesedan ! Men det blir så när man har rest runt, bara bott på vissa platser tillfälligt med mera!
Men nu fanns det ingen återvändo ! :)

Dock börjar jag ångra lite att jag tagit på mej 3 jobb..
Jobbar börjar liksom 8 , jobbar till eftermiddag, har 2-3 timmar paus då jag ska försöka träna, sedan börjar jag igen å kör till 23.30 ungefär... å sen börjar det om ! jobb 7 dagar i veckan.. VAD FAN TÄNKTE JAG PÅ ?!
När ska jag hinna äta, shoppa, umgås, träna, slappa och allt jag nu behöver göra?!
aja, kör ett tag så jag får ihop alla pengar jag slösat bort i USA, sedan får de fan duga med 1-2 jobb !

Puss från mej sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0