yeey

jag känner mej ganska duktig som har varit på yogan på morgonen och gymmet på kvällebn tre dagar i rad nu ! Eller är de fyra? sak samma .. (okej gick faktiskt inte på yogan igår men ändå ! två pass om dagen (ett igår) är bra för att vara mej !! )

Dock va de jävligt kul igår när jag va på gymmet me ryyan.. vi var där ganska sent .. runt 10 tiden.. jag va rätt trött.. llr ngt. haha .. så körde jag lite armar med lösa vikter.. och efter typ 10-15 upprepningar säger ajg till ryan " faan det är så sjuuukt mkt jobbigare att lyfta upp vänstern.. är det sånn stor skillnad för att man är höger hänt ?!"  han vänder sej om och kollar på mej och börjar as garva.. det visa ssej att jag hade två olika vikter .. en 'som va tyngre och en som va lättare. inte undra  påå att de va jobbigare i vänstern hahahah... garva så jag dog efter det.

min yoga lärare gillar även denna ställningen .
vi har kört den i si sådär över en timma i två dagar nu. ahahha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tokfia du är väl för goer <3

2010-09-10 @ 13:45:50
Postat av: Anna

Upper dog :D

2010-09-10 @ 20:12:33
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0