my future house

förra helgen var jag och ryan och besökte utsiktsplatsen över golden gate bron..
vi fann även vårat blivande hus.
Det är inprincip gratis, allt som behövs är lite renovering, vi behöver inte bygga någon toalett eftersom vi har den offentliga toaletterna brevid oss, (billigt och bra, även om de stank så mycket så vi inte ens kunde gå fram och ta ett kort på dem, men det finns ju doft granar ! tummen upp!) vi har även en jättestor bakgård där vi kan ha bbq, och vänner kan även få ta med sej ett tält och sova över ! :)

här kommer bilder !



baby välkomnar er in .. :)



jag var ganska excited att se vårt nya hus !
(Notera flipfloppen med sockar i ! Hahah nya trenden här nere ;) )

 

Allrummet/sovrummet ....  Ryan checkar in golvet.. hahah ..



Det andra lilla rummet .. som vi inte kommit överrens om än ifall det ska bli kök eller min klädkammare..
jag menar,, det finns ju ganska många snabbmats kedjor här .. så varför ett kök??



vi hade även ett rum brevid med galler för fönsterna. perfekt. där kommer jag låsa in Ryan ifall han blir förgalen!


Så mamma och pappa ... ifall ni nu kommer i sommar är ni jättevälkommna att bo med oss ! ta bara med er ett tält ;)



Kommentarer
Postat av: Jasmi

Hahahahahaha!

2010-09-07 @ 09:16:59
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Haha du är väl för goer humorn verkar du ha kvar. Jag hyr nog hellre en båt o bor i om det går bra hihi för det är väl havsutsikt? Pappa kan säkert hjälpa er med målning o tapetsering mm hihi krammmmmmmmmmmmmmmm buse.

2010-09-07 @ 15:01:38
Postat av: Anna

Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa.... love it!

2010-09-08 @ 04:30:46
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: oliviaaa

hahaha fan va klockrent! jag tar nästa flyg, köper tält på vägen :)

2010-09-08 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0