mat

mamma och pappa.. jag vill bara varna er..
jag tror eran dotter här borta i det stora landet börjar växa upp en aning..
igår drog jag med alla tjejer till cheseecake fatory igen . dels för de va längesdan vi var där och jag behövde mat ! riktigt mat ! säkert 2 månader sedan föräldrarna lagade mat här i huset.
MEN ... istället för att köpa min hamburgare med bara kethup och pommes till (som afktistk är otroligt gött där...)
så beställde jag lax, med broccoli , sparris och mos !!!!!!!!.  doch för typ de dubbla priset.. 200 spänn :/ men fyfan va gött de va med riktigt mat för en gång skull!  men sen när började jag äta fisk? OCH LAX?  jaja antar att det är en bra sak ! :)

Vill bara meddela aatt jag är troligt glad att ajg bokat mina biljetter hem redan för nu är alla biljetter hem 300 dollar dyrare än den jag köpte ! så snart ses vi hemma ! å fyfan vad mat jag ska äta ! HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahhaha Är det vekligen sant ?! Har du beställt Lax och en massa grönsaker utan ketchup frivilligt och betalat den själv oxså ojoj ja du börjar nog att bli vuxen när det gäller maten i alla fall våran "lilla goa Ia". Vilken tur att du har beställt biljetterna redan och jag önskar att det vore den 20 december i morgon. Längtar så att få åka och hämmta dig på flygplatsen och få ha dig hemma i 16 dagar. Jag fattar att du inte kommer sitta och hålla oss i handen alla de dagarna hihi men att få se dig och krama om dig och prata ordentligt med dig och laga mat till dig ska bli så kul och tänk vi kommer fira jul i hop tjohoo vad tomten blev glad när han slapp att ta sina renar ända bort till stora landet Usa meddina julklappar hihi. Saknardig massa puss o krasm...Mam<3

2010-09-14 @ 09:17:36
Postat av: Mamma

Oj vad slarvigt jag skrev missat massa mellanslag och stavfel sorry fort och fel...<3

2010-09-14 @ 10:07:09
Postat av: Mamma

OJ sorry massa stavfel och missade mellanslag fort och fel <3

2010-09-14 @ 10:08:32
Postat av: Kuss

Haha jag skrattar! Du e så himla rolig kära du, och kul att du har upptäckt det goda i fisk ;)

2010-09-14 @ 10:45:28
Postat av: Pappa

Haha det kanske är ett tecken på att du börjar bli vuxen...kul å höra att du har uptäckt att det finns nåt annat än Mamma scan´s köttbullar och sprödbakad torsk ;)

Du får väl skriva vad du vill ha för mat..

Kram

2010-09-16 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0