helg

okey, det är helg..
igår träffade jag sofia, en ny tjej som bor uppe i novato , hade inte träffat henne innan fast hon vart här i över en månad, men igår blev det av. vi drog upp till northgate och shoppade lite. har itne shoppat på 2-3 veckor. och de enda jag köpte igår var träningskläder !! för de behövdes verkligen eftersom jag kör yoga 4 dagar i veckan och tränar på gymmet ca 5 dagar i veckan. kändes lite äckligt med bara 2 ombyten då. haha .

sedan väntade vi på att de andra skulle höra av sej om fest, men de sega otroligt mkt så vi tapppade sugen, så vi sket i de. förhoppningsvis nblir de ikv ist.. jag har ej vart ute på över 5 veckor ! de kryllar i kroppen, dock ska jag köra om de blir ngt ikv ..

annars är de jävligt varmt här i helgen, si sådär 35 grader. gööött, men suger att de varken blev stranden lr pool häng.. men men ,,, nu ska jag nog snart iväg å kika på fotboll... sedan ska jag jobba mellan 16-21,,

imorgon hoppas jag att jag å ryan ska komma iväg till six flags. ..  dock verklar det inte som ngn kan jobba åt honom så de ser lite mörkt ut nu,, men håller tummarna ..


hur är allting hemma? snart oktober.. läskigt vad tiden går fooort.

btw... jag har fått tillbaka volvon nu,, ganska ledsen över det ! hahaha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med ny kompis och hoppas Ryan får ledigt <3 Här är jättekallt och jag fryser. Vilken undebar bild på dig ....krammmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-09-26 @ 12:17:09
Postat av: yvonne

Helt otroligt vackert kort på dig :) hur fick du till håret ser ut som du sprayat o fixat men det är väl hoppet som fick till frisyren?

Här har vi inte 35 grader skall du veta blåser o är skitkallt brrr. Varit i stugan i helgen hela familjen det har varit skönt fast det blev lite shopping i Skövde i lördags.

Du tränar o ligger i. Skönt att du fått din bil igen nu får den verkligen sköta sig...........

Ha det gott o kram :)

Yvonne

2010-09-26 @ 19:37:27
Postat av: Anna

FAN vilken fin bild tjejen!!! :D

2010-10-05 @ 04:47:34
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0