dåligdag

idag var nog den värsta dagen sedan jag kom hit.
jag mådde rätt dåligt igår.. har typ panik och ångest över en massa saker.
dels att min bil adlrig funkar, att skolan inte går vägen som den ska, att jasmi är här just denna helgen och jag är utan bil.. framtiden, allting...  får bara ångest ibland..

så idag ,,, fick jag ta vanen , mammans stora bil, för jag var tvungen att åka till collage för att försöka reda ut saker.. tog med mej min kära pojkvän som skulle få prata åt mej eftersom ajg redan försökt en gång.. inte för att de gick vägen så mkt bättre men sak samma.. vi kmr tillbaka till värdmammans bil.. OCH BILEN STARTAR INTE !!!!!!!! alla möjliga lampor lyser om batteri och olja och jag vet tusan va allt var ! allting bara rasa för mej.
alla tankar för i huvudet på mej . värdpappan var borta och hade sin bil, min bil är på lagning och nu pajjade jag denna bilen och.. allt som gick runt var " VEM FAN SKA HÄMTA UPP LILLKILLEN ?! HAN KOMMER STÅ DÄR ENSAM !!! HUR SKA JA KUNNA FIXA EN BIL TILL VÄRDMAMMAN? VEM SKA HÄMTA UPP TJEJN?! DE KOMMER SKICKA HEM MEJ! NU ÅKER JAG HEM, TVÅ BILAR I TVÅ DAGAR.!! jag satt och lipa i 15-20  mintuer när ryan gjorde allt möjligt för att försöka få hjälp.. sedan bad ja honom bara ringa värdmamman och be henne fixa ngn som kan hämta min lillkille och säga att jag pajjat hennes bil..  han ringer henne åt mej för jag gråter bara...  förklarar hela situationen.. hon säger bara men gjorde ni verkligen rätt gå tillbaka till bilen och startaa igen och tryck hårt på bromsen när du startar den. tro faaaaaaaan bilen startar !! det är en sån bil som man startar utan nyckel och bara trycker på en knapppt. jag har kört den flera gånger innan. men tydligen inte noterat att jag hållt inne brommsen när jag startar bilen. såå neeej, ingenting var trasigt.. men jaa. jag fortsatte lipa en timma efter det... körde hem ryan, lipa hela vägen, grät hela vägen till mejj . kommer hem ser att värdpappan kommit hem plus vi har främmat, sitter i bilen i 5 mintuer å gråter. går in min bakväg. värdmamman ser mej ändå.. kmr å pratar med mej för hon ser att jag gråter. hon frågar om jag å ryan gjrot slut lr bråkat lr ngt.. ja bara nej vekrligen inte. hon bara vad är de t då? jag bara men hela bil situationen. hon bara skratta åt mej och sa att allt var okej och pappan inte ens visste ngt.

jag var skakis och borta hela dagen.. skit trött efter allt gråtannde. men de va nog itne bara bilen. är bara för mtk just nu...
och nu är jag typ fast i mitt hus för min bil ska va på lagning hur länge som hellst och jag får hellst inte använda värdpappans bil han gillar de ej riktigt men jag får de för mamman. men inget six flags som va planerat , ingen city, ingen lämna bilen utanför hemma under natten.. så jaa de e lite svårt och jag har knappt träffat ryan på 3 daga r:( så nu sitter jag å väntar på att få skjuts till ryan .. ingen aning om hur lr när jag ska komma hem men de löserr sej : P tänkte ju cykla först men de blev för mörkt. å vet ej om värdmamman hade låtit mej. hon låter mej inte ens gå ner från vårat berg själv nu för det är mörkt hahah .


på tal om bättre saker. min lillkille va den sötaste någonsin igår kväll när jag skulle till gymmet !!! han var såå ledsen för ajg skulle åka och sprang efter mej ut till bilen och krama mej typ 5 gånger sten hårt i typ en minut , sedan fick jag bära in honmom till mamman, så hon fick ta honom så gjorde vi grabi-grab... han gör alltid det med mamman ! men bara mamman<! han håller mammans hand när hon ska åka och min hand för han ska stanna med mej , sedan går mamamn och gör slängpussar och jag får alltid ta hoom, det fick vi göra fast de va ja som skulle gå.. såååå söööt !! så började han gråta och sa att han skjulle sakna mej ! men jag skulle bara va borta 2 timmar. samma visa var det idag när jag skulle åka å hämta tjejn! det får mej att smälta ! MIN PRINS!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oooooj !!!!! Men vilken tur att den ej var paj synd bara att du skulle behöva må så dåligt det verker i mitt hjärta när mina barn mår dåligt, men tur att det löste sig och hoppas att det fixar sig med skolan oxså. Hoppas helgen blir bra för er och vad söta "dina" barn är <3 Ha de bäst. Saknar dig ....

2010-09-04 @ 07:59:32
Postat av: Kusin

Haha lilla älskade du, vilken dag! Tur att allt löste sig iaf :) puss, saknar dig!

2010-09-05 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0