bilar

jajja,,,,, i trosdag pajjade min bil för en FEMTE (!) gång ! Min värdmamma hade lovat mej att de skulle köpa en ny bil med en gång om den pajjade igen. och de var vad hon först sa när jag berätta om de också. en ny bil i helgen sa hon.. sedan pratade hon med värdpappan och de bestämmde att de skulle försöka laga den,,, igen.. inte för jag vet om snubbarna på verkstan har blivit så mkt smartare på 1,5 vecka när bilen var inne senast. men men upp till dem. så snubbarna kom och hämta min bil.. och jag kör just nu runt i pappans Audi a4.... inte så dumt att byta ut min volvo s60 , 2003.. mot en 2010a men men :) jag får ej köra överallt och jag delar ju med dem nu så kan ej ha bilen när jag villl. de sa att de skulle hyra en bil till mej om verkstan besetämmer sej att behålla min bil länge.. men jag hoppas hoppas bara på nytt bil köp.. dels för jag litar inte på min bil överhuvudtaget. den kan pajja näääääääär som,,, och jag har aldrig gillat volvo , även om de va kul å köra en svensk bil här nere... men de ska köpa en toyota prius till mej i så fall. och dem är såååååååå söta !! haha ur gulliga ! å även om de säger att den bilen inte är lika bra som volvon kan väl allting vara bättre än en bil som dör hela tiden ?


 
min bil som är på verkstan, volvo s60, 2003 ( min är dock ganska repig, men inte bara pga mej!)




värdpappans bil som jag delar med dem nu, Audi a4, 2010.. :)



förhoppningsvis kasnke min kommande bil :) toyota prius :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bil strul fy bubblan...

2010-09-20 @ 08:36:58
Postat av: Jasmi

får du bila ner till sd i priusen? ;) ;D annars får vi köra runt i min monstertruck! :D

2010-09-20 @ 09:15:02
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du får väl önska dig en Prius i julklapp =)

2010-09-22 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0