6 månader ! ½ år !

okey, idag den 29 september är det 6 månader sedan jag satte mej på flyget och flög ner till usa, helt ensam !
6 månader, det vill säga ett halvt år, det vill säga halva min tid här ifall det inte blir förlägning ! det är gaaalet !
men jag ångrar det itne en sekund! jag är glad att jag åkte även om jag tvekade och faktiskt aldrig bestämmde mej är jag så glad att jag tog chansen !!

MEN !! ......

jag har alltså varit här halva min tid, ett halvt år.. och jag har inte fått en enda lösgodis påse ner skickat, inte knappt ngt godis alls. jag trodde ni där hemma kände mej å visste hur mkt jag älskade godis? jag trodde de skulle ligga si sådär eettt paket i månaden till mej.. men nee ett paket har ja fått å de va för jag verkligen böna å bad om de ! annars inga paket, dvs inget godis inte ens ett brev har jag fått? har ni glömt av mej här borta??

Så om jag har ngn snäll i familjen/släkten/kompis ... så skulle emelie gärna vilja ha :

* De stora röd/gula sura döskallarna!
*sura melon godisar!
* center choklad (finns i lösgodiset)
* meeeeeeeeeeeera surt godis eftersom de knappt existerar här !! dvs så som sura nappar, sura flaskor , mm mm..
* Kolaflaskor
* dumle
* dom där röda kuberna med typ 5 vita stränger i.
* å massa annat gott godis ! 

OBS ingen lakris ! 

hahah okej, adress finns att få !

Godnatt allihopa ! (hoppas ngn nappar på mitt utrop om (hjälp??) 

förresten, mera skypetid vill jag ha också ! de där 7 minuterna var ej okej mamma  å pappa efter så många veckor ! 


Kommentarer
Postat av: yvonne

Gomorron Emelie <3



Stackare inget lösgodis :) Räcker det inte å titta på den läckra bilden du bifogat ser mumma ut!

Vi får ladda upp med massor av godis till dig när du kommer hem lovar skicka med pappa en påse till dig när han hämtar dig på Landvetter (det är ju snart) :)

Är det fortfarande lika varmt o gott hos dig? Här har det varit nattfrost det slipper du iallafall.

Ha det gott o kramar till dig med lite godis!!!

Yvonne

2010-09-29 @ 17:03:39
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat jag missuppfattade väl dig då du tyckte att det var bra att vi ej skickade med allt godis jag hade köpt för att du hade gått upp "lite" men vill du ha godis o brev o mer skype tid ska du få det, vi måste bara få i hop det <3 Glömt dig har vi inte jag är ute på bloggen o face book varje dag o kollar efter dig men sen jobbar man ju osv oxså. Skypade vi 7 min ?! Ok var det på pappas födelsedag o han var trött efter att ha jobbat natt så var det nog ...<3<3 puss o kram "lilla älsklings argbiggan"

2010-09-30 @ 05:58:22
Postat av: marre i aussielandet

Hahahaa gumman du ar for underbar!! Jag ar lika besviken pa godiset har med, har inte sett losgodis ens..:( men bra for maste jobba infor beachen liksom :P JAg har absolut inte glomt bort dig heller gullunge, kollar din blogg varje dag! tiden gar snabbt nar man har de roligt! :D ha det sa underbart gumman! tror nog ngn kommer radda dig med godis!! pusspuss <3

2010-09-30 @ 14:50:59
Postat av: Anna

ÅH LÖSGODIS. Ge oss liksom!!! :)

2010-10-05 @ 04:46:56
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Victoria

Om du gillar surt godis testa sour patches :)

2010-10-15 @ 07:05:28
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0