Zorro min älskade .

Jag som inte ville ha hund, jag som va sur på mamma å pappa för dem bara skit i att jag sa att jag vill inte ha hund, jag är hundrädd, jag tänker itne göra ngt alls med honom . Men nu sitter jag här och har gråtit i tre dagar över att dem fick avlida honom idag.

Trodde aldrig det skulle bli såhär svårt för mej . trodde inte jag skulle ta de så hårt. men tror det också är för jag sitter här på andra sidan jorden. kan inte vara delaktig överhuvudtaget. kan inte säga hejdå, kan inte vara med mina nära och kära eller ngt . När jag lämnade huset tidigt tidigt måndag nmorgon den 29 mars 2010 trodde jag aaaldrig att det skulle va sista gången jag såg honom . jag var s tressad. och han var den enda bland mina nära å kära jag inte sa hej då till . vilket jag ångrar så sjukt djupt nu.

allt jag gör just nu är att gå runt och säger <"its not fair, i want to be there to" .  Looooooooooooove

Nu ska jag försöka sluta gråta å hoppa in i duschen . försöka bättre på humöret å klistra på ett leende för att sedan börja min å ryans resa när till Santa barbara där halloween ska firas.




Kommer sakna och älska dej föralltid. min första och enda trollmonster <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint skrivet Emelie han åt ju köttbullar och lyssnade på dig o vifftade på svansen när ni skypade och vi gjorde som du ville så du var med oss <3 Men saknaden kommer nog tuvärr sitta i ett tag. Vi får tänka på alla fina minnen vi fick tillsammans med honom och att han har det bra i himmlen med Ansac och alla andra djur och människor som han har där uppe. Älsakr dig torka nu tårarna och njut av eran resa det hade zorro velat....<3<3<3

2010-10-30 @ 18:02:07
Postat av: Olivia

Älskade. Har inte heller fattat de än, trots att jag e på rätt sida av jorden..

Hur som helst hoppas jag att du får en grym halloween helg! <3 love u

2010-10-30 @ 19:12:35
Postat av: Lillasyster Malin

<3

2010-10-31 @ 23:43:37
Postat av: Anonym

Emelie <3

Det är svårt att fatta även för oss. Ni är så söta på kortet o så har vi ju alla minnen kvar.

Kram

Yvonne

2010-11-01 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0