regn ..

idag har det regnat regnat regnat.. men jag har tyckt det vart mysigt ! :)
Jag ioch ryan hade bestämmt oss för att åka upp 1 timmar norr ut för att åka till en stor outlet.
å jävlar i mej ! de hade typ allt, de hade : Ralph lauren, gucci, Guess, Nice, adidas, tommy hilfiger, coach . mm .mm .mm ... vi hade lite för ont med tid, vilket kasnke var bra antar jag  ! :P

Det är dyrt för plånboken när det rengar. vilket itne kommer va bra fför de kommer regna hela hösten å vintern här typ å jag måste verkligen spara pengar till alla mina resor !
Men jag köpte iaf en skit snygg ralph lauren vinter jacka, och en guess väska. sedan 2 shorts på barnavdelningen poå nike ! haha. kan visa kort på väskan å jackan sen ! :)
sedan blev de endel julklappar också ! :)

nu ska jag vila lite sedan ska jag jobba ikv ! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0