polis polis potatisgris

i helgen var jag i snack med polisen igen,
de e så griniga på mej nu förtiden.
jag hade prevcis kommit in till parkeringsstället,
och tänkte svänga in på förtsta men så såg jag att de inte gick för man kunde bara svänga ut  på den. så jag ångra mej å börja försätta köra framåt ist. (kan meddela att jag var helt säker på att emma å rebecca var bakom mej också för de va dem ngra sekunder innan!)
så jag sket i att svänga in som jag tänkte jag å körde rakt fram. men då hade polisbilen som tydligen var bakom mej börjat köra om mej, så då blev de lite tajt där mellan oss så då hade jag en farbror lr ja mer ung man bakom mej väntandes när jag klev ur bilen. han tyckte jag var stressad å slösa min tid ännu mer  när jag v a tvungen å prata me honom om min körning, jag tala trevligt om att jag ej va stressad å kunde prata me honom hela kvällen om han så ville. . inget mer med de.

vi såg iallaafall facebook filmen den kvällen.., jag såg typ 20 min . sedan däckade jag i två säten å sov igenom hela filmen, jävlar lönt att betala för å se den jävla filmen på bio. gjorde desamma igår, tjata på ryan jättelänge att jag ville se PS i love u igen.., så vi hyrden den. jag såg 20 min å somna. kan verkligen itne kolla på film..
men men..

idag fick jag förresten mejl om ifall jag vill föörlänga eller inte... ? vill jag? vet inte än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0