kentucky

sitter just nu och kollar på flyg till NY/NJ.... (jaa till dej Anna ! För jag är seriös om att jag ska komma och hälsa på dej! Är det newark jag ska åka till?) det finns ju direkt flyg till NY, vilket är jävligt soft även om det tar sisådär 6 timmar. men finns inte riktigt den dag å tid jag vill åka. däremot hitta jag flyg som är med byte, och bytet är i KENTUCKY !! känns ju verkligen som jag borde ta de flyget, bara för jag verkligen borde åka till kentucky och se vart det var jag egentligen skulle hamnat ! hahah
.. återstå och se hur jag gör ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

JA KOM OCH HÄLSA PÅ!!! :) det vore fan asgrymt. Vad ligger biljetterna på för priser? vilket datum vill du komma? <3

2010-10-28 @ 16:43:59
Postat av: Emelie

hahah gumman! jag har skickat mejl till dej om det pa facebook men du svarade inte sa trodde inte du ville ha mej dit :( haha checka fb sa planerar vi ngt ! :)

2010-10-29 @ 08:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0