hej hopp

de senaste två veckorna har jag haft moment där jag startar bilen, gasar iväg å när jag har fått upp lite fart tar jag min hand till spaken och försöker lägga i tvåan. vilket inte går så bra eftersom jag har automat.. men hela känslan om att tvåan måste in snarast sitter där så handen bara försöker å försöker. lite små roligt. jag saknar manuell!

NU ska jag sova, för ska upp 6 imorn börjar jobba kl 7. fyyyfan... minns inte senast jag gick upp så tidigt. glad att jag ej behöver ta barnen på morgonen vanligtvis. sedan ska ja fy tummen ur å skaffa ett social securty number som man skuille gjort typ de första veckorna man kom hit. tog mej bara 6,5 månad :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: lilla A

hej! jag heter agnes, är 19 år och flyttade till mill valley i somras med min familj. var är du au pair nånstans?

2010-10-15 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0