hej ! :D

min kära amerikanska iphone gav upp totalt i förrrgår eller när det nu var.
så jag har inga nummer, och ingen kontakt med omvärlden.
inga av tjejerna var online på fb heller, så va omögligt att få kontakt med ngn.
så pga det slutade det med att emelie åkte till shopping mallet istället en regning fredags kväll.
kom hem med lite saker, så som tre par skor ... gaaaaah jag skulle ju spara ?
men de va ju billiga iaf.
nu när jag kom hem så satte jag mej öch organisera bland mina skor för de är lite över allt,
jag räknade dem också... HÄR I USA, har jag just nu 44 par skor .... .? HUR FAN SKA JAG FÅ HEM DEM? jag är ju bara halvvägs in okcså?
jag passa på att räkna mina trosor också när jag ändå var igång eftersom det ligger på topp 2 när det gäller vad ja ggillar att shoppa.. dock blev jag lite besviken , de va inte så många jag trodde de va, de va 88 st ..

jaja så roligt har jag haft en fredags kväll. borde ha duschat egentlgien så ska väl göra det nu :)

Förutom att tagit hand om mina ungar de senaste dagarna har jag även hjälpt min värdmamam med hennes smyckekcollection .. det går superbra för henne nu efter att hon vart nere på showen i LA: så igår inventerade jag alla henne saker,.. fyfan vad jag räknade ! och idag gjorde jag ett par armband..
som tack för hjälpen och som tack för allt jag gör för dem fick jag ettt jättefint brunt armbbad men en riktigt diamant på :D plus ett annat smipelt passande ihop. blev superglad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0