godmorgon gonatt godkväll

hej.
jag är trött trött trött..
jag har börjar kl 7 två dagar i rad nu, vilket jag aldrig gör i vanliga falL! ooch att göra på en fredag å lördag när jag egnetligen har jättesovmorgon ärr rätt surt men så är de, glad att jag ej behöver göra de jämt.

denna veckan har jag varit sjuker, så jobbade knappt i tisdags alls, sov massa.. sedan jobbat men vart seg min hals gör förbannad ont, men har hittat fishenman friends här nere nu så. haha.. inget gym lr yoga på hela veckan förutom måndag. tråkigt :(

ha även beställt halloween kostym och bestämmt vad jag ska göra om min värdmamma nu går med på de, hoppas hoppas ser verkligen fram emot de ! :)

Har även hunnit med att blivit stoppas av polisen. jag hade nicoles matteläxa i min väska efter att vi hade stuttit på ikea (!!)  och gjort den. deta kom jag på ca 11 på kvällen när jag var hos ryan och min värdmamma sa att ja va tvungen å åka hem med den, så de gjorde ja halv tolv på natten, tog ej med väskan men av ngn underlig anledning tog ja plånboken ifall ngt kmr hända,.smart täntk !  för påvägen ner ifrån vårat berg blev jag stoppad. han var en idiot å otrligt, sa att jag körde fort vilket skulle va för fort om de va på dagen med ungar i bilen men de va ej för fortf för den situationen. han fråga efter mitt namn ca 3 gånger fast han höll i mitt körkort, han fråga efter min adress 2 gånger, hur gammal jag var 3 gånger, efter min värdpappas namn och telefonnummer och han antteckna allting, tog ryan namn å adress han tog alls, å otrevlig som fan va han., men men.. sen åkte ja hem, funkade fint me mitt svenska körkort även om ja måste ta de amerikanska nu snart för alla poliser är ej okej med de svenska,.

jag försöker spara pengar för jag har slösat för mkt sedan jag flytta hit. dock gick de ej så bra igår å idag. har köpt underkläder å skot för 300 dollarpå två dagar..
men hitta väärlden bästa väska! dock dyr som fan 300 dollr, me n har kostat 520 dollar innan,m tänk då va den kostar i sverige typ 800 doollaar. såå mamma å papppa, kasnke blivande födelsedagspresent? :D:D;)

gonatt nu ska jag sova lite e död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0