six flags

Igår var jag och ryan alltså på six flags..
sena iväg som vanligt, och jag skulle jobba så vi var bara där en snabbis ...
Jag tog med min väska in även om ryan sa att jag borde lämna dej i bilen , för jag trodde de skulle va som på liseberg att de finns som en hylla när man kan lägga väskan när man åker katrusell. men ikke..
när vi står i kön till första karuseller sser jag skylt där de står inga väskor. ryan går å frågar å mkt riktigt inga väskor, finns ingen yta att lägga ifrån sej dem. vaa fan??
Så jaa. vi tar oss genom hela parken å går ut igen, går till tufftuff tåget som tar oss till parkeringen å letar upp bilen. lämnar av väskan å jag byter skor. kommer tillbaka. å då ser vi de har skåp utanför nästna alla karuseller skåp som på badhus typ ni vet när man kan låsa in väskan för en dollar. aaaaaaaaah men tjena , tack karusellvakten för du tala om de ! så där slösa vi ännu lite tid. vi åkte 2 karuseller, såg delfinshow å hade d mysigt.
vi stod uppe i en annan barg-å-dahlbana i säkert 20 minuter för vi skulle åkt den. de va ryans favvorit å han hade tjat om den ända sedan vi parkera bilen på parkeringen. jag stod där uppe 20 min å försökte samla mod för å åka den så han blev glad. men varje gång ja saz okej vi gör de å tog stegen fram till grinden blev jag super nerövs å börja må illa. ja vet att jag hade klarat av å åka den pysiskt sett. men allt satt i huvudeet att ja började må illa. å då gick de bara inte .men den va läskig !




jag blir nervis bara att tittat på bilder å tänak på de ... allting börjar med en lååång uppförsbacke.. sedan blir de bara ett stor stup ner ..

Sedan vann min älskling en blå hund jag ville ha .. myspys! sedan åt vi äckliga strips med tons av ketchup. sedan va kl mkt å de va dags att kröa i racer fart hem för jag skulle jobba..

idag har vi haft barnkalas för min värddotter .. de hade hyrt en husbil . så vi har haft 18 tjejer parades i en husbil.. sedan åkte vi till ett ställe som kallas house fo air.. de e typ ett ställe med massa stora studdsmattor. å efter de hade vi tårta å party i husbilen igen. hård dag.. ¨bilder kommer. ... kanske .. :P




Kommentarer
Postat av: Hanna

Du er veldig pen! : )

2010-11-16 @ 00:15:58
URL: http://hannavaage.blogg.no
Postat av: Mamma

Hahaha Goingar du är dig lik och jag förstår dig jag skulle ALDRIG åkt den karusellen. Vad snäll och gohan verkar vara Ryan krampå er....

2010-11-17 @ 08:14:31
Postat av: Michelle

Hej! Jag skulle inte heller vågat åka den jag skulle spytt. Jag längtar efter dig, det ska bli så kul när du kommer hem. Har du köpt något till mig i julklapp från Usa?? Önskar du dig något speciellt från oss ?? Jag och din mamma är hemma hos dig nu. Kram Michi...<3

2010-11-20 @ 18:17:45
Postat av: Anonym

2010-11-20 @ 18:19:09
Postat av: sandra

håller med, du är väldigt pen emelie :) snart är du i sverige ju :D <3

2010-11-23 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0