marin county

att bo i marin county är både possitivt och negativt..
att bo i en av usas rikaste och snobbigaste områden kan löna sej... eftersom de har pengar , och de spenderar pengarna också.
men det kan också vara påfrestenade och ge dej en sne syn av usa.
Jag har en väldigt orättvis syn på Usa bara för jag lever här.
Jag tycker folket är otroligt snobbiga, bortskämda, egoisktiska mm..
men det är för jag bor i detta området. ryan säger alltid att jag inte kan dömma hela landet för det lilla jag ser, för hela landet är låååååååångt ifrån detta. men detta är vardagen här å det är de jag ser varje dag och lever runt om .
men helt ärligt blir människorna här hjärntvättade av allt måste ha, måste vara . det är inte hälsosamt. så jag ska iallafall aldrig bo i ross. hahah .


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter bra att du inte ska bo i Ross. Kan ni inte bo i gbg eller nått då ???!!! Saknar dig snart, snart är det den 20 december o jag skall sätta upp ljusstake i ditt rum mm krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Älskar dig...

2010-11-24 @ 07:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0