its meant to be, but the world is working against us

tårarna har runnit lika mycket de senaste dagarna som regnet öser ner idag
Det har varit riktigt jobbiga dagar de senaste och jag mår riktigt piss dåligt för tillfället.
Jag har fått mejl om att jag måste bestämma flygdatum hem innan 10 december hem ifall jag väljer att åka hem. (jag har dock också fått mejl om att jag har tills 60 dagar innan min sista månad att bestämma mej om förlägning så de gör mej väldigt förvirrad, så om någon vet hur det funkar , förklara gärna!)

Men iaf, Så  förlägning eller inte har snurrat runt i mitt huvud ganska mycket. Jag har väl egentligen varit ganska säker på att jag skulle förlänge 6 månader iaf. men sedan tänkte jag ett steg längre .vill jag stanna ännu längre , och spendera ännu tid med min pojkvän å bli ännu tajtare med honom , men veta att det fortfarande bara är tidbegränsat. att vi inte har någon framtid ihop mer än de 6 månaderna, sitta och räkna veckorna som är kvar. Vad kommer de ge mej i längden? mer än ett brustet hjärta och mer tid som jag förlorat .

Jag är kär upp över öronen och jag beundrar honom något fruktansvärt ! Han inspirerar mej och jag är stolt över honom ! Jag är stolt att han är den person han är och lever de liv han gör efter allt som han gått igenom . Jag skulle kunna ge hela mitt liv i hans händer och veta att han kommer göra det till något bra, så mycket litar jag på honom .

Vi har haft riktigt jobbiga dagar, disskuterat allt som går att disskutera. gråtit, skrikit hatat allt som går att hata. gjort slut för jag insåg att jag inte kan  vara tillsammans med honom tills den dagen jag åker hem för då kommer jag gå under av hur deprimerad jag kommer vara . men det höll inte så bra . vi klarade inte av tanken att inte  vara utan varandra så , en dag höll det väl ungefär .

Varför måste usa va så jävla strikta med sina regler? give us a break för fan ! JÄVLA 11 september !




I love you my lovebox

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat vad tufft. Tänker på dig och lider med dig, Kan du inte ta med Ryan hem till Sverige. Skype snart vi saknar dig och längtar så mycket efter dig ska bli så kul att få hem dig i 16 dagar över jul...<3<3<3<3. Skulle vilja hjälpa dig men kan ju inte göra så mycket. Vi finns här och vi älskar dig och vill att du skall vara lycklig ...<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-22 @ 07:38:21
Postat av: morbror

vi ses snart allt ordnar sig säkert till det bästa..

2010-11-22 @ 08:53:06
Postat av: Jenny

Åååh Emelie, vi gifter oss med våra Amerikanare och åker tillbaka!!! Deal?!

2010-11-23 @ 09:04:20
URL: http://jennypalmenas.blogg.se/
Postat av: Anna

Finaste Emelie! Jag önskar att jag kunde hjälpa till. Snart ses vi, jag längtar så mycket!!! <3

2010-11-24 @ 05:11:20
Postat av: Helene

Gift dig! Ni kommer få snygga barn :D

2010-12-06 @ 12:58:52
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0