hejsan

de va ett tag sedan nu ..
Jag har insett att jag varit i USA i 7,5 månad.. det är gaaaaaaalet.! LÄSKIGT !
jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv !
men men iaf.
jag tror ändå jag varit här tillräckligt nog för att bli knäpp.
gick in på en hemsida häromdagen för att beställa lite smink.. hemsidan finns både på svenska och engelska.. så skriver i adressen och sidan kommer fram,. jag skummar igenom den å tänker men va fan skrev jag in .se eller varför är de på svenska?? går upp och ska ändra till .com men ser att de står .com .. ?? går ner på sidan igen och inser att allting visst va på engelska. hahah så dum .. va tydligen bara så van vid engelska just då så fick för mej de va svenska . haha ..

beställade lite smink... fick lite email ifrån företaget som har sminket. trodde bara de va beställningsorden och att orden va mottagen och skickad så öppnade inte mejlen förrän typ 5  dagar senare. och såg att jag hade vunnit andra pris i deras tävling och ett persentkort på 25 dollar... vadå tävling jag visste inte ens att jag var med i en tävling ?!? hahah men jag tackade å tog emot. väntar bara på att sminket å presentkortet ska komma :)

Idag var jag även på six flags med min love. haha.. jag berätta mer om de en annan dag å visar bilder :)
Just nu jobbar jag typ ihjäl mej . haha  nee men de e väääldigt mkt jobb just nu ... men renee är super stressad och efter måndag vill de lugna ner sej och efter fredag nästa vecka vill de lugna ner sej ännu mer.

imiorgon ska vi ah barnkalas för min värddottter... its gonna be crazy!

Btw jag åker nog kasnke till New york 2 dec till  5 dec. det var typ helt bestämmt. MEEEEEEN vi har väntat för vi väntade på besked från våra värdmammor så nu är självklart alla de flyg jag kunde tänka mej åka med uppbokade !! suuuuuuuuuuurt värre. men vi jobbar på en ny plan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0