förvirring ?

skickade mejl till CC angående om när man måste bestämma om man ska förlänge/ och eller boka flygbiljett hem. men de va sega, så jag skickade PRECIS samma mejl till två olika mejl adresser men båda tillhör CC. Och hade idag fått svar ifrån båda. MEN svaren var helt olika. i ett stod det att jag kunde vänta tills jag hade bestämmt mej å sedan bara tala om hur jag ville ha mina flygbiljetter, i nästa svar stod de, tala om med en gång om vart och när du vill flyga hem så avbokar vi bara dina biljetter om du ska förlänge. jaaaaaaa men tjena . var jag inte förvirrad innan så blev jag de ju nu !

bra jobbat ;)

Så nytt mejl är iväg skickat och förvirrningen kvarstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0