dator

jag är väldigt sugen på en ny dator
för min är typ världens klumpigaste.. med världens sämsta batteri...
den väger ton och är inte smidig alls att ta med sej, vad är då det hela med laptop liksom?
plus att batteriet håller typ en timma. suger.

så valet i kvalet är att köpa en mini pc att ha och kompletera upp min andra kump laptop.. å ha den lilla när ja ska ivägt å ha den vanliga som vanligt,.,,
eller byta ut båda mot en mac som jag börjat gilla mer å mer, de säger ju har man en gång gått över går man aldrig tillbaka...

sååå vad tkr ni ?
¨


Macbook

eller...




mini-pc 10tums.. dock vill ja inte ha denna acer.. hitta min mini minis igår :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag hade en mac som jag körde med i 3 år, (tänker aldrig gå tillbaka till en sån) haha .. hatar mac, har nu en liten minipc, som jag äälskar - visst, det blir LITE mer problem med såna än på mac, men mac laggade hela tiden och strulade :S iaf för mig.

2010-11-28 @ 22:38:23
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Anna

MAC :D :D :D

2010-12-02 @ 04:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0