Ute kväll i SF!

Igår slutade jag jobba redan vid fem tiden!
Det var skönt efter att ha jobbat 2 ganska sena kvällar i rad :)
Dock fastna ja å stod å prata med min värdmamma rätt länge,
sedan gick ja in på mitt rum å läste å vila lite i väntan på att få besked om de blev fest ikväll eller inte.
Vilket det blev, vilket jag fick veta ganska sent, å alla som vet hur lång tid det tar för mej å fixa mej innan jag ska ut så blev jag sen, som alltid. men bara 10 min ungefär så de va väl ganska lugnt, tyckte jag gjorde ett snabbt jobb ändå ! :P

Eftersom jag inte ville sova tre stycken i en bil och alla sovplatser i lägenheten där de andra skulle sova så erbjöd jag mej å va dykter å köra hem på natten . Så jag åkte å plocka upp sara å helene å vi åkte å mötte ulrika å rebecca å pös iväg in till San Francisco. :) 
Vi pakerade min bil, eftersom jag inte får köra överallt inne i stan å tog sedan en taxi till förfesten. Träffade en till svensk tjej å hennes svensk/amerikansa kille å hans kompisar. sedan drog vi iväg till första stället, slide tror jag de hette? jag gilla stället skarpt, bra musik, bra dansgolvdock jävligt mkt folk.. men när de andra kom (vi drog i två omgångar) kom de inte in, av ngn anledning. killarna kom ej in om de ej stod med p gästlistan lr hade bokat bord. så vi fick gå ut därifrån å tog en taxi till nästa ställe (high five hette de) de va okej där. musiken va inte riktigt min stil, jag va skit rädd för vissa hade fått i sej för mkt å min spyfobi spelade mej verkligen ett spratt den kvällen. var lite pinsamt kände mej jättedum men hade jättepanik, (även om ingen spydde) .
Å så hade jag såååå sjukt ont i fötterna! Hade mina nya skor på mej , för första gången . å halleljula vad ont ja hade senare på kvällen ! GUUUD, å när jag kom hem hade jag stooora bulor på 4 av tårna (är skit rädd att dom ej ska försvinna som malin bula) å sedan 2 blåsor. gosh nu ska ja gå barfota ett tag ! haha

En bra kväll, men önskar jag hade andra skor, inte hade spyfobi å slapp kröa hem så jag kunde dricka. men Sf vet iaf hur man festar så detta kmr nog bli bra, blir ju fler tillfällen ! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du har varit ute och sett ute livet i Usa oxså, låter rätt ok tycker jag, hoppasdet blir många trevliga stunder med nöje för dig ...

2010-05-02 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0