Soooool för hela slanten!

Vilken dag ! helt otroligt !
Jag åkte iväg imorse för att köpa lite solfaktor, after sun å sollipsyl,
sedan plockande jenny upp mej vi åkte till mataffären å jag köpte banan, äpple, plommon å jordgubbar, muums.
Sedan bar de äntlige iväg mot stranden,över en timma senare än vad vi tänkt ;)

Kom fram runt 11, (tror jag har lärt mej vägen dit nu själv, hoppas de iaf !)
valde ut en plats å la oss, inte alls mkt folk för att vara den stranden, lite blåsigt å kallt å vi tänkt liksoom haap va kmr de bli av denna dagen egentligen.
inom kort anlände ulrika å rebecca å lite senare kom mia..
å gooosh vilkken dag vi haft ! Legat å stekt som fan !
dum nog trodde ja ju att ja ej behövde min nya fina solfaktor jag köpt, så ja solade utan i början, vilket jag får lida för nu , haha de svir en aning i kroppen å facet:P

det blev iaf badning i världens kallaste hav , haha svin kallt va de !  lr första gången när vi sprang i va de rätt skönt, så kom de e skit stor våg, de andra tjejerna framför mej bara stod där å tog vågen bra men ja gjorde desamma, men tydligen var ja för klen för vågen drog ner mej totalt å ja hamna under vattnet med världens kallsup, så där kom ett ofrivilligt tvings-helkroppsdopp :P haha ,
sedan blev de 2 mesiga dopp till, då va de dock sviiin kallt å ja frös som en iller efteråt ! :P

vid halv 7 tiden packa vi oss in i bilen igen, så de blev en heldag å ffor vidare till cheesecake fatory å mötte upp helene sara å jasmi så blev de mat! men usch va dåligt ja mådde ett tag, för lite vatten å mat å för mkt sol! :P

Men jaghar haft en skit bra dag, ¨å jag skulle aaaaaaaaaldrig fått en sånhär bra bränna på en dag i sverige ! :D haha

 

första bilden är från ganska tidigt på dagen så itne riktigt hunnit få all min färg än ;)
andra bilen är precis innan vi går hem å nästan alla på stranden har redan dratt hem :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötnos att du aldrig lär dig. Solskyddet på direkt. Ni verkar ha haft en undebar dag jag är så glad för din skull. Njut o ha de bra puss och kram <3

2010-05-03 @ 08:05:52
Postat av: Mamma

Snygga bilder....

2010-05-03 @ 08:06:39
Postat av: Anonym

Ja Emelie du får nog lyssna på mamma med solskyddet sola tar vet du väl :) Och du får va försiktig med stora vågerna. Det verkar som ni är ett glatt gäng och att ni har närheten till varandra. Mums vad det lät gott som du åt på stranden det är mumma.

Det kommer nog att bli många underbara o roliga dagar för dej att minnas framöver.

Stranden ser jätte härlig ut och fina kort igen!

Snart kommer mammao hämtar Zorro som har varit här när hon jobbat idag, han hälsar till dig Vooof.

Ha det bra hos dig!

Kram Zorro o Yvonne

2010-05-03 @ 21:16:11
Postat av: Anna

Härliga bilder Emelie! :D

2010-05-05 @ 05:08:18
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0