Söndag

Igårkväll jobbade jag, började jobba runt 16 tiden.. å trodde jag skulle jobba till 22 ungefär..
det slutade med att min värdmamma kom hem halv 1. :O , Å jag vaar så trött i slutet. haha
de sista låg jag på deras soffa med kudde å filt, för jag får ej gå in till mitt rum även om barnen sover för mitt rum är så långt bort. Det gick bra, min värdmamma hade haft jättekul å jag unnar henne de, hade bara varit skönare om jag visste att jag jobbade så länge.

Men iaf, killen va jätteledsen när hon åkte , så vi (jag lillkillen å tjejen) mös lite i soffan framför tv precis innan hon åkte (de får valigtvis inte kolla på tv men ibland på helgerna å så) sedan gick vi ut å hoppas på studdsmattan . tills tjejen råka göra ngt så hon började blöda på knät, då gick vi in igen å  så skulle ja fixa de, ta på den där salvan som tar bort smuts å sätta på plåster,, men nejdå då skulle hon ha sin egna sjukväska med specialsaker i (visa sej vara exakt samma saker som jag hade i min "sjukbag"). men så hitta vi inte den å så bad hon om å få ringa mamman om att fråga vart den va , men jag sa nej för vi hade ändå alla saker vi behövde så tyckte inte de behövdes. så fråga ja om ja skulle gå ut å hämta min sjukbag jag hade i bilen, hon bara okej. Fick sedan veta av mamman när hon kom  hem att tjejejn hade ringt mamman i smyg då när jag var i bilen . blev lite besviken när jag fick höra detta. men men barn .

sedan åkte vi iallafall iväg å jag tog med dem ut på middag eftersom de inte finns ngt hemma å laga förtillfället.
De gick bra å de skötte sej bra för en gång skull när vi är ute å äter :P sedan hem å de lekte så fint med varandra , sedan stoppa ja lillkillen i ett bad för han hade gjort stämplar/tattos på hela hans armar tidigare idag , haha . å under den tiden satt ja å tjejen å målade  :) Sedan blev de läggdags me gonattsaga å klia på ryggen tills de somna.

Nu ska jag snart till stranden igen ! hoppas verkligen inte de blåser lika mkt idag som förra helgen ! Men jag tror att jag innan de ska försöka åka iväg å köpa lite solskyddsfaktor, låg ute igår inte ens 2 timmar å fan va röd jag blev haha , så de kan nog va bra å ha lite skydd idag kasnke ? fast de tar inte lika bra på stranden. aja får se om jag hinner innan jenny plockar upp mej ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0