shoppping

okeej, den senaste veckan har blivit liite för mkt shopping...
eller jaaa, iaf liite för mkt skor ! hahah.
jag ahr varit här i 2 månader... och jag liggarp å 22 par skor ...
jag vill inte ens tänka på hur det kmr se ut i slutet av mitt år, fyyf**n..





det saknas fortf ett par för de fanns ej i min storlek så väntar på att få den hemskickade, hoppas de kmr snart..
de två sista är ganska lika varann,, båda är ifrån jessica simpsons märke.. jag köpte de allra sista igår på impuls för ja gilla dem å de va skit sköna.. och jag berätta det ej för ngn för sklämdes så över att köpt ett par till skor.. så ringer min värdmamma mej idag när jag jobbar.. hon bara ahh ja va å shoppa lite skor, jag köpte ett par till dej också.. de e ifrån jessica simpson. hah jag börja as garva. jag bara hoppas hon ej köpt samma nu bara. det är samma stuk på dem men ändå inte samma stil. så det blir behålla båda! toppen sköna är dom ! Och tack hostmum för du är så söt och köper skoooor till mej :D

  

jag köpte ju en väska också... men är väldigt osäker på den, den är fin, men jag är ju en svart människa :P
Så hjälp mej folket... behålla eller lämna tillbaka ?? (tryck på bilderna så blir de större)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ojojoj, jag säger det igen vad synd att vi inte har samma storlek på skor hihi. Hur ska du få med allt hem? Jag tycker inte väskan är din stil och alldeles för dyr men vad fattar jag om sånt?? Jag har ju bara "billiga" väskor och i bästa fall kopia på någon ....

2010-05-28 @ 10:37:42
Postat av: mathilda

22 par!? jag är grön av avund....

2010-05-28 @ 14:48:27
URL: http://mathildahyll.blogg.se/
Postat av: Emelie

mamma väskan var inte såååå dyr .. vi får se hur jag gör :P...



Matihlda.. jag hade visst glömmt räkna 2 par så 24 :D men jaa jag älskart :)

2010-05-28 @ 20:11:34
URL: http://emeliemalmberg.blogg.se/
Postat av: nath

härlig shopping =)

2010-05-29 @ 10:55:48
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0