paanik

nej nej nej nej nej   !!!
jag fick panik nu !! jag saknar ett par skor jag har hemma så jääävla mkt !!
jag skulle kunna byta ut massa skor jag tagit med mej ner hit, plus massa nya bara för att få hit dem skorna !
Åååh jag älskar ju dem !! varför tog jag inte med mej dom?? tog med mej massa andra ist jag knappt använder !!
Mammma pappppa snälla, jag kan skita i godiset jag bett om ! eller vad som ! jag vill verkligen ha ner dem skorna!! ;/  åååååhhhhhhhhhhh.

hade för den delen panik inatt med. vaknade vid kvart i 4 och mådde illa. vi åt en kycklingpaj igår och efter det blev alla dåliga i magen.. hade panik, fick sura uppsötntningar. skrev till mamma på fb, skrev till pappa på fb, skrev sms till en vän jag visste va vaken.. men inget svar från ngn...
så jag plågade mej igenom allt å somna om..  visste att ja ej skulle spy men hade panik ändå..

pga att ja va vaken en timma inatt, så råka ja försova mej imorse... inte till jobbet men till gymmet, så blev en krotvisit på gymmet idag... nu ska jag hoppa in i duschen å sedan börja jobba :)
ser ut som vädret klrarnar upp...


åååh kan ej sluta tänka på mina skor som är hemma, vill verkligen ha på mej som ikv !

Kommentarer
Postat av: yvonne

Inte behöver du få panik :) så mycke snygga skor du köpt o väskan tyckte ja va jättesnygg fast den inte var svart, men du kanske redan lämnat den åter eller? Du måste ha en stor garderob eller lånar du värdmammans kanske. Hoppas vädret har blivit bättre hos er, nu skall det komma ryssvärme hit vi får väl se vad det blir av det.... Det är ju studenten på fredag ( tänk för ett år sen då var det någon som var student) Hoppas allt är bra med dig det verkar som du har fullt upp med barn o gym och lite fester :) Njut o ha det jättebra <3

Kramisar

Yvonne

2010-05-31 @ 21:26:26
Postat av: Emelie

neej väskan har jag inte lämnat tillbaka ännu, vi får se :) haha nee problemet är att min garderob är itne speciellt stor, så den är redan överfull :P Hahha lilla faster,, även om tiden går lite för snabbt igen och jag gärna ösnkar att de va ett år sedan jag tog studenten är det faktiskt två år sedan ! men jaa jag har svårt att tro det själv ! känns som igår ! :P Hälsa alla ! Kram !

2010-06-01 @ 08:54:56
URL: http://emeliemalmberg.blogg.se/
Postat av: yvonne

Skojjar du!

Inte är det två år sen ;) Ja sa ju att tiden går för fort. Sån faster du har som inte har ordning på sig. Jag tycker du skall behålla väskan den var skit snygg!

Nu skall vi äta lite varma mackor (skräll)

och se lite på tv.

Ha det bra din tokiga faster :)

2010-06-01 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0