mamma för ett dygn

sååå. nu har jag gjort mitt första mamma för ett dygns pass..
jag gick som dagt på ons förmiddag och sluta tors kväll ..
jag hade barnen själv eftersom föräldrarna var i LA..
det gick ganskka bra.
tjejejn var väldigt orolig å ängslen och ledsen av olika anledningar .
så hon sov i mammans säng med mej...
jag hade lite problem på kvällen så jag gick inte å la mej förrän 1.
även om jag redan låg efter med flera timmar somna..
1.04 kommer lillkillen in tiill vårt sovrum.. så vi var alltså 3 st i sängen.
barnen tog ALLT täcke. jag frrröööööös. kunde inte somna, hunden lät, lillkillen sparka på mej, tjejen prata i sömnen.
kl 3 somnade jag iaf.. kl 6 vaknar jag igen " emelie jag är pigg jag vill gå upp å leka" jajaj myyyyys lillkillen jag gillar dej också! framförallt kl 6 på morgonen när jag sovit 3 timmar.
men de va bara att gå upp å va glad.
fixa den till skolan, tjejen sa till mej när de va 1 h kvar innan vi skulle åka att vi va tvungen å åka å så fortsatte hon tills vi åkte. hon va super rädd att vi skulle komma försent..
när ja droppat av dem i skolan ¨åkte ja til gymmet, sedan till tiburon och gick på prommis me jasmi,
hem duscha åp äta fort som fan.plock upp killen... hem en sväng... plocka upp tjejejn... gå till kiosken leka ut... åka till karaten... åka hem.. göra mat.. gör läxor.. åka till öppet hus i skolan. möta upp släkt vänner famimlj där.. sedan kom äntligen förädrarna.. hem , göra luchlådor. SLUTA !!

gick in å tog på mig pyjamas med en gång å satte mej med mitt svenska godis. får då sms "vi hittar på ngt" jojo men jajaj.. så de blev biljard. .. jaa jag var sämt. jag var så trött att ja va rädd att ja skuille somna när ja körde hem. men de va kul...

nu börjar ja jobba om en kvar och jag är fortf i sängen.. dags att rycka upp sej.
jag tror jag ska få sluta tidigt idag. hoppas hon håller de bara !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du så är det att vara mamma till små barn tillgänglig dygnets alla timmar . Det gjorde du jättebra...

2010-07-19 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0