maaad

okej.. det regnar, regnar rengar rengar, det är kallt kallt kallt kallt.. det suger..
östkusten har 30 grader. sverige har 25 ?  vad är det för fel på californien just nu? vad har jag gjort för att förtjäna detta skit väder.?! ..
 
Och inte nog med det... jag har blivit av med spotify ! Idioten böt lösten på det så nu kommer jag inte in längre  ! Tack så mkt ! men det var också enda sättet du lyckades göra mitt liv lite surt !
Vill ju lyssna på airplane ! aja biiilen är tillbaka iaf å den brukar komma på radion å då är de hööögsta volym som gäller ! :)

snart blir de jobb igen, bara jag å lillkillen. sedan blir de gymmet :D lovely

Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter regn kommer solsken och sommaren har bara börjat håll ut Älsklings Emelie

2010-05-26 @ 08:12:58
Postat av: marieke

hej! tack för att du svara så bra på min fråga :) precis som du säger så kan du ju bara svara från din synpunkt.. tråkigt att det blev som det blev dock =/ men jag hoppas att allt kommer lösa sig för mig och pojkvännen, man vet ju inget heller förens man är där så.. men tack :) kram marieke

2010-05-26 @ 14:19:47
URL: http://maarieke.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅH JOBBIGT :( ....kom till New Jersey ;)

2010-05-28 @ 03:16:32
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: morbror

ett nytt spotify konto fixar du lätt. ha det bäst.michelle önskar dig allt väl.

2010-05-28 @ 08:53:14
Postat av: Caroline

Kul väder (y)

Om 2 veckor anländer jag också till San Fransisco :) Är säker på att det Kommer bli GRYMT!

2010-06-29 @ 22:36:31
URL: http://carolain.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0