hothothot

ojoj idag har de varit varmt ! närmare 30 grader ute ! :D
Dagen började med en skön sovmorgon,
eller ja vaknade runt 10 :) , så satte jag mej vid min dator som vanligt.
När de egentligen var tid för att hoppa in i duschen frågade min underbara tjejer mej om jag hade tid för skype,
Självklart offra man lite tid då när man ej pratat å sett dem sedan man lämnade usa !
Så det blev lite skype med sandra martiina å malin! <3 åh vad jag saknar er !

Sedan blev de hög tid att springa in i duschen å duscha ! äta en banan till frukost å åka å hämta lillkillen.
Jag hade fått en vägbeskrivning till en lekplats så vi åkte dit å spendera 2,5 timma med att , leka kurrigömma, han lekte med andra barn å jag å han åt glass.. haha en väldigt dålig glass som gjorde att han var blå i hela ansiktet sedan. å jag kunde inte få bort de ! hur mkt jag torka torka skrubba. så ja, han fick gå blå som en smurf runt munnen resten av tiden i parken . haha
Ni skulle sett mammans min när hon såg honom sen när hon kom hem ! hhahah

men fan va de stekte i parken! jag satt å sola lite medan han lekte med andra killar ! njutning ! hade tom internet ett tag i parken, de e hårt jobb de ! haha .

sedan hem å jag fixa med lunchlåda, gjorde lite tvätt å lite annat, sedan fick ja min favvomat här nere igen, kyyckling med majs ! inte lika gott som första gången men ändå lovely !

imorgon väntas lite shopping på morgonen ! :)
 
hahah jag glömde berätta att när ja å killen kom hem hade tjejen en playdate, så tjejen å hennes kompis målade lillkillen till en "dödskalle" (heter de så? ) haha , med kajal tror jag de va ! de va ett helvete å få bort ! så som jag fick slita haha .

 

fick ju lite bråttom imorse för jag pratade med mina babes :) Så det blev en slapp och osminkad outfitt idag ;) i min snygga I <3 NY haha .


Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅÅÅÅÅååååå !!!!! vilka bruna ben suck lite avis blev jag allt nu. Men solen kommer väl till Sverige me nån gång. Jätte kul att du pratde med dina kompisar på skape. Du verkar ha det bra och det värmer i hjärtat (Så vem behöver sol hihi) Snygg lill kille!!hihi Han ser inte så glad ut men stora syster ser nöjd ut hum...

2010-05-04 @ 08:22:15
Postat av: Jenkan

Emelie,, jag vill prata med dig på skype också!! fattar inte hur man skaffar sånt riktigt så får nog åka hem till någon:P Vet du det snöar här idag!! det suger medans du har 30 grader liksom.. fy! Så sola åt mig tack, Puss<3

2010-05-04 @ 22:17:54
Postat av: olivia

okej att du brukar vara ganska brun, men nu är jag riktigt avundsjuk! haha du ska vara riktigt glad över att du inte är hemma i sverige nu :) vi har nog det konstigaste vädret på hela jorden: solsken-snö-hagel-regn, på samma dag. saknar dig! :)

2010-05-04 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0