H&M

Idag blev de lite shopping med Jasmi innan jag började jobba !
Jag kan inte säga att jag är så himla imponerad av USAs shopping än sålänge! :(
Allting ser konstigt/barnslig ut , eller mkt, det är konstiga storlekar, å oftast är alltid den minsta storleken alldeles för stor för mej! :(
Längtar tills jag får komma till forever 21 , känns som jag kmr bli nöjd då.
Har iofs shoppat endel, men allting är nästna ifrån H&M  ! och det är ju svenskt !
sitter å kollar hela tiden på sidor som , nelly, bubbelroom å gina, å önskar ja va hemma å kunde shoppa ! HAHA .
Aja tackar Sverige för att uppfunnit HM å tagit de hit, shoppade itne ens så mkt på HM hemma som jag gör här.
Dock hade jag väldit bråttom när ja va där idag så blev lite fort  å fel köp, så 4 saker ska tillbaka i veckan å ja ska dit å ragga efter mer saker ! Å hiottat min bikini där me ! den ska bara  komma in i min storlek igen ! :)
aja ännu en gång, TACK HM du gör så jag får lite nya kläder iaf :)

Idag körde Jasmi mej å plocka upp lillkillen eftersom ja va lite sen, sen körde hon hem oss, killen kolla lite på tv, jag åt lite sedan åkte ja å hämta tjejen, vi åkte hem. alla åkte till karaten , efter de åka jag tjejen lillkillen å mamma iväg å skulle köpa nytt täcke till mej å  lite annat, vi hitta dock  inget bra, så åt vi mat, alldeles för mkt mat ! haha . hamburgare igen ;/ itne bra inte bra. haha sedan kom vi hem då va kl 7 ungefär, så gjorde ja deras lunchbox, sedan sluta ja.

sedan dess har ja provat mina kläder, dansat runt i rummet till hög musik, njutit , å haft de bra. nu ska ja snart sova. varit ca 30 grader ida me å hoppas de fortsätter så hela veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0