hem .

klockan är snart kvart i tio och jag slutade för en stund sedan .
fick en våg av hemlängtan precis .
hem till mitt rum, hem till mitt hus, hem till min fritid, min fritid som jag får göra vad jag vill på !
min fritid då jag slipper känna att folk tkr jag sover förlänge när jag sover till halv 10, min fritid där folk inte stör sej på att jag inte gör någonting alls när jag är ledig.
hem till min mamma, till min pappa , till min bror, hem till Min hund, min hund som inte bajsar å kissar inne.
hem till mitt jobb, till mitt gym, till mina kompisar.. hem till mitt schema där ja vet hur jag har de, där man inte får ett sms på dagen om att man ska jobba hela kvällen också. Förstår ni, hem till MITT ?

Aah det är inte så illa som det låter, jag har egnetligen haft en jättebra dag ! Barnen har varit toppen , vädret har vart bra men lite blåsigt å inte lika varmt, jag har vart i parken å massa trevliga männiksor har pratat med mej. Blev erbjuda av en pappa att vara barnvakt åt deras barn ibland också, men tackade nej å sa att jag inte hade tid. haha . när ja va i parken hörde ja även ngt bekant, nämligen svenska sådär bara på en lekpar i usa, de va en svensk mamma som prata svenska me sina barn, så prata lite med henne med. har haft grym mensvärk idag så har vart glad över att barnen vart snälla.
just nu mår jag bara dåligt å vill bara rymmma. rymma bort, hellst hem. men det går bra till ngt annat ställe också. vet inte vrf jag känner såhär. tror de e för jag är osäker på vart jag har familjen. Ibland känns de som de gillar mej massa, ibland känns de som de stör sej på massa saker som de inte vågar säga.
försvinner inte känslan får jag väl fråga.

Nu ska ja duscha å sedan försöka sova, vet ej om de kmr gå.
Imorgon skulle jag tydligen börja tidigare å gå igenom barnens kläder. de blir säkert jättelätt eftersom jag inte har en aning om vilka kläder av de 200000 miljoner plagg de har som de anväder å ej anävnder.

gonatt !!

Mina nära å kära ! Lite mer skypeprat skulle uppskattas från andra sidan atlanten ! Jag saknar er !


PS: Jag glömde när jag prata om allt jag saknade där uppe i början. JAG SAKNAR MINA KLÄDER Å MINA SKOR SÅ SJUUUKT MKT!! ÅÅÅH, VILL HA ALLT HÄR ! :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla vännen nu har du fått en släng av att allt ska vara som vanligt hihi Bäst att vi inte ändrar för mycket vi vet att du inte gillar det, samtidigt som du gillar äventyr och kan vara ganska spontan o impulsiv tagande men vi finns kvar här o vi får skärpa oss med skape o inte bara chatta ... Saknar dig me <3

2010-05-06 @ 08:28:36
Postat av: olivia

förstår att du längtar hem emelie, jag längtar efter dig! hör av dig på facebook eller ngt när du har tid för skype, vore kul att höras snart igen :) ta hand om dig! PUSS

2010-05-09 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0