heelg.

japp då var det helg.
helg som man i vanliga fall brukar se fram emot så jävla mkt ..
just nu är jag suuur. inte sur. men ledsen...
jag jobbar sjääääälvklart denna helgen massa kul händer !
Alla svenska tjejer ska ut inne i sf ikväll.
jag som längtat å tjatat om de så jävla mkt !!! ovh de ska till Slide.. ! DIT JAG VELAT GÅ !
gaaaaaaah.. men självklart jobbar jag ikv ! Ha de så kul tjejer ! dansa röven av er åt mej !

Och på söndag. jaa då ska alla svenska brudar till six flags... nöjesfält me attraktioner å köpa as billigs säsongskort å ha en as bra dag där i solen. men neeeeeeeeeeeeeeeeej, vem jobbar??  jo jag :D

men men va gör man.. jag måste sköta mitt jobb... även om de inte riktigt följer reglerna denna v..

Nu ska jag åka å tröst shoppa !
peace!

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag kan trösta dig med att vi oxså jobbar i hekgen och att det troligen kommer fler tillfällen för FEST för dig jag ska i alla fall ut o festa nästa helg då vi åker till gbg o bor på hotell ska bli så kul. krammmmm

2010-05-22 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0