gyym

okeej. igår va en skit tråkig dag. det regnade och jag var super trött ! så finns inte så mkt å säga om den dagen.

idag tog jag mej däremot till gymmet ! dock si sådär 45 minuter sen så helen var inprincip klar när jag kom . haha men jag körde lite iaf, signade up mej så nu kan ajg gå dit hur mkt jag vill. å nu försvinner de ännu lite mer pengar varje månad ! hahah

det är rätt stort å soft gym... de har klaasser ja ska försöka gå på med eftersom jag tkr de e så pinsamt i gymmet å de e typ 100 pers där hela tiden känns de som :P

sedan ahr jag jobbat, barnen är halvgalna. lillkillen tar en medcin ibland för astma, i en mask. å han blir total gale av den. attityd som dess like å ett jävla temprament å humör. småjobbigt men man får njuta av de lugna snälla stunderna med honom å räkna till 10 de andra..

nu sitter jag å väntar på att jasmi ska hämta upp mej å vi ska iväg å äta efterrätt ngnstans. alltid skönt å komma ut fr¨ån huset lite.. blivit ganska sena kvällar denna veckan. eller ja kasnke inte s, jobbat till runt åtta..

solen hat tittat fra idag iaf :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du har tagit tag i detta med gymmet, det mår du ju så bra av. Efter regn kommer solsken. Älskar dig....

2010-05-13 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0