gosh

idag har inte varit en bra dag..

Igår spillade jag ut naglack på min heltäckningsmatta.... det går inte bort. inte än sålänge iaf. berättaa för min värdmamma idag, hon blev inte arg som tur va.. men jag skämdes! som fan! :P

Men de va de ja skulle säga.. jag mådde ganska piss när ja vakna imorse pga att igår va en jättejobbig dag känslormässigt. så de blev ingen träning idag heller. så sov å fixa mej å åkte sedan å hämta killen, de va kaos. å eftersom de va för mkt igår för mej, fixa ja inget idag. så de brast i bilen hem ,. han fick iaf sin kitkat även om han ej förtjäna den för ja ville bara få tyst på honmom. åkte hem. hann bara komma innanför dörren innan min värdmamma såg att det inte alls stod bra till med mej.. jag började gråta igen.. hon fick panik å trodde att tareq inte skulle komma längre...  jag bara nej nej de e inte de... hon bara va e de då. men vad ska man säga ? vad ska man säga till mamman till barnen som får en ledsen?
aja vi prata ut lite om de iaf,,,, saker som hon ska prata med barnen om å saker som jag ska tänka på.
sedan har jag haft en ganska bra dag med barnen. bara en sak men de gick bra ändå. .. vi har haft playdate med tjejens bästa kompis och alla tre har lekt så fint ! Jag gillar mina barn massa även om dem får mej väldigt ledsen ibland.

Nu ikväll så joibbade jag lite först , föräldrarna va på bio,, de tog en tidig bio så jag kunde gå ut med min kompisar ikväll... för jag behövde verkligen ut ifrån huset eftersom jag haft 2 väldigt jobbiga dagar. men ngt hände.. så jag åkte till target. å sedan fick jag åka hem igen.. körde vilse, körde lite mer vilse. ringde min värdmamma , berätta vart ja befann mej. hon bara "nej nej jag kommer å hämtar dej hur kom du dit det där är inte bra trakter. gå inte ut och fråga om vägen bara va du än gör!" hahahah . jaa tjena de va nog lite bad area där haha. men jag hitta hem själv iallafall med hennes hjälp lite. eller jaaa jag körde mest å berätta vart jag körde . haha. sedan åkte jag till CVS , köpte världens godispåse och nu ska jag sätta på en film å tröstäta ;P

imorn blir de nog stranden hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att ni fick prata lite du och v mamman och att det blev bättre med barnen och att det håller i sig Ojjj du får vara försiktig med dina bilresor hua... Skönt att allt gick bra o att du tog dig hem. Godis och film är helt ok eller hur? Härligt att hon inte blev arg för mattan. Nu är vi på kusten och är lediga i helgen undebart efter 7 dagars långa arbetspass <3 Saknar dig älskar dig mam

2010-05-15 @ 09:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0