Fredag

jag ligger efter med bloggandet ! jag vet. men det har varit en busy helg !

Fredags!
I fredags jobbade jag , det var inte riktigt som en vanlig jobbdag.. jag började dagen med att åka tll H&M, (HAHAH) skulle lämna tillbaka massa saker, men blev att jag shoppade för ÄNNU mer ist ! hahah. detta va iofs innan jag börja. sedan mötte jag upp min värdmamma för å checka in ett gym jag ska joina. de va ett jävligt bra gym! Längtar tills jag ska dit å signa up mej ! Sedan lämnade vi min bil där å tog hennes bil å plockade upp lillkillen ihop. sedan for vi iväg för att checka in bikini till mamman och ett annat gym (jag valde mellan 2 st så vi kolla in både men de blir de första!) . därefter körde hon mej tillbaka till första gymet å min bil! jag åkte och handlade mat, (gillar de skit mtk å bara gå runt i mataffären så kändes verkligen inte som jobb!) . å mamman åkte å plocka upp tjejen. sedan hemma hade tjejen playdate å alla tre lekte så fint ihop, jag rasta hunden å kolla barnen lite. sedan skulle de iväg å äta familjen å ja sluta. då blev de dusch å fix å sedan iväg till sara med rebecca, där blev de förfest å sedan utangång i san rafael, det var väl itne direkt som party inne i san francisco. musiken sög i början å de va bara konstigt folk. men de ordnade upp sej lite senare, å bra musik började spelas. när de stängde vid kvart i 2 bar vi tre hem till sara allihop, sara å rebecca somna i sängen å ja tog soffan, fram till morgonkviisten då la jag mej i sängen med dem :P:)


Lördag!
som sagt joina jag de andra i sängen vid åtta tiden, vi tänkte bara ligga å prata lite eftersom vi skulle åka till stranden på morgonen, men vi lyckades somna om allihopa. jag vaknade sedan upp vid 10 tiden å väckte de andra lite snyggt eftersom jasmi väntade på att bli uppplockad vid tio. men iväg kom vi, lite sent som alltid. åkte förbi safeway å köpte matsäck å sedan stranden. som var nästan tom. å vi förstod vrf när vi kom dit. hahahd et blåste som fan å va riktigt kallt. jag klarade av å ligga i bikini en liten stund men sedan blev de mysbyxor å hoodtröja haha. men va< gött å ligga där å vila lite för va så trött ! sedan blev ja hemkörd å duscha å fixa sedan bar de iväg till cheesecake med jasmi, mtk trelvligt! egentligen skulle vi ju in till stan också men de blev ej så. så åkte hem å tog de lugnt.. prata lite me mina värdföräldrar öppnade upp mitt bankkort. satte mej vid datan å prat lite me mamma å så. fick reda på de hemska som hänt i fkp/gudhem . så hemskt man kan ej fatta att sånt händer på riktigt, inte så nära en.. så börja sakna mina nära å kära massa så sen blev de sängen.

Söndag!
Vaknade upp vid tio riktigt trött, haha . blev en sen kväll även om de ej va tänkt de... så låg å drog mej till halv 11 ungefär. sedan upp, skypade lite med Hannu , de va kul å höra ifrån dem lite ! inte prata me dem sen ja lämna sverige. Sedan blev de en dusch å sedan skype med tareq samtidigt som jag sminkade mej å fixa mej för city. Vi försökte kolla hotell som vi kan bo på när vi ska neråt på kusten lite  :)  haha .. ser fram emot det så ! hoppas vi får fint väder bara ! Sedan kom jasmi å hämta mej, vi var i det läget 2 timmar sena mot vad vi planerat. men vi for iväg å första stoppet gjorde vi på starbucks. hon köpte macka å jag köpte vaniljlatte - ( det kmr bli min nya drog, inte bra inte bra ! ) men jag behövde ngt så jag vakna till lite haha. sedan bar de iväg till forever 21, såå jag hade längtat ! hahah. dock var det itne lika bra som jag trodde de skulle vara, men självklart lyckades jag få med mej endel hem :P sedan gick vi upp igen till victoria secret, å jasmi köpte dyyr bh ... sedan ner igen till American Eagle, och ANNNA ! jag vet inte om jag ska tacka dej lr skjuta dej för du tipsa mej om att de hade bra jeans !! jag köpte hela FYRA! par jeans ! hahahha, har skit svårt för å hitta jeans som sitter bra men de va verkligen kärlek vid första ögonkastet !!! sedan blevv de lite hm å sedan for vi hem ! eller nee, vi for till cheesecake igen ! hahah ,, å jag böt om i bilen medan vi körde dit ! hahhaha . trevligt å tröffa lite tjejer igen iaf !

Helgen har varit bra ! även om jag shoppat upp allla mina pengar som jag hade sparat till hotell mm när tareq kommer !! inte bra inte bra ! ttur svenska VISA kortet finns ;P shoppade iaf upp mer än 3000 idag !! :/ MEN jag fick också :
- fyyra par underbara jeans ! (nu gör de inget att de ska bli regn i veckan ! då kan ja njuta av jeansen!)
- 2 klänningar ! (varav en väldigt fin! )
-  2 kjolar
- 3 tunikor
- 3 t-shirtar
- 1 bikini
(haha har köpt 2,5 bikini sen ja kom hit)
- en pyjamas
- ett par skooor
(behövde verkligen ballerina hade inga med mej typ)
- 2 par trosor

jag tror det var allt :) Nu har jag bestämmt att jag får ej shoppa ngt mer innan tareq kmr. MÅSTE SPARA !! de enda jag får köpa är en platttång. å kasnke ett par convers om jag kmr dit innan ;P hahah

godnatt :) imorgon väntar jobb igen

Kommentarer
Postat av: Anna

I KNOW, visst har de bra jeans??? :D :D :D

2010-05-10 @ 21:30:31
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Mamma

Verkar som det har varit en bra helg. Nya kläder inköpta ja mera jeans behöver du nog inte köpa ialla fall hihi, och du har fått tag på ett bra gym. Samt varit med vännerna i usa trevligt.Tur att vaniljlatte finns i Sverige med nu när du har blivit så förtjust i det, jag hann tuvärr ej gå till hemtex i går gör det i dag eller i morgon efter jag slutat jobba....

2010-05-11 @ 06:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0