:)

hej.
jag är jätte dålig på att bblogga nu förtiden jag vet.
men det har varit mkt jobb jobb.. å på  helgerna är jag nästan aldrig hemma så då blir de inte mkt boggande.

även om jag ej kunde följa med på fest å six flags som de andra tjejerna har jag haft en rätt bra och crazy helg ändå..
det har vart biljard, shopping, jobb, shopping, biljard , jobb, ungefär så. hahah

jag skäämms över att säga detta men eftersom det är en så stor del av mej så säger jag de t ändå..
under 2 dagar har jag lyckats köpa 7 par skor... jaaa 7 par skor !!!!! omg. jag trodde min värdpappa skulle dö när jag var tvungne å berätta de på middagen eftersom de frågade mej om jag hade köpt ngra skor. han tyckte jag hade för många skor INNAN jag kööpte dessa sju. men men , nu känner jag mej lite helare.. :P

köpte även en Juicy väska... men jag vet itne .. ångrar mej kasnke på den lite.. får se aksnke lämnar tillbaka den. de va ju ändå ganska dyr även om den va på rean.. :P

Nu ska jag snart börja jobba :) känns som en tråkig dag. vill ha soooool !

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha skräll att du köper x antal skor Emelie ;)

2010-05-24 @ 22:39:45
Postat av: marieke

de är rätt ;) man får aldrig för mycket skor!

2010-05-24 @ 23:19:18
URL: http://maarieke.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHA!!! :D allvarligt? Sju par skor? hahahaha, I love it. Hur många var det du tog med dig? ;)

2010-05-25 @ 01:07:09
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja denna sko noja har du inte ärvt av mig i alla fall hum hahahahihihi vem kan du ärvt det av???

2010-05-26 @ 11:47:22
Postat av: Mamma

Kan det vara Faster Yvonne tro ???!!! hihi

2010-05-26 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0