:)

idag var en bra dag..
först och främst var mina barn supersöta. de kom in till mej imorse när jag höll på att packa min strandväska.
även om de ej bara får springa in till mitt rum hur som hellst blev jag glad å gillar oftast när de gör de ändå eftersom de ej händer så ofta :)
jag åt lite svenska pankakor till frukost och åkte sedan iväg för att hämta upp Jasmi, vi åkte till safeway (mataffär) och sedan å tanka. sedan bar de iväg till Stranden.
de va skit knepigt väder p¨vägen dit. på vissa ställen helt igen mulet och inte alls kul, andra ställen klarblå himel och sol.
gissa vilket av de de va på stranden när vi kom dit? självklart igen mulet. vi satt å softa i bilen ett tag tills vi insåg att vi iaf borde gå ut till stranden ett litet tag. så vi gickd it å la oss. jag plocka på mej mysbyxor å myströja som i sin vanliga ordning när jag är på stranden. mend e va myyys, jag rocka loss till svenska sommar hits, målade naglarna å njöt :D hhaaha.

sedan bestämde vi oss för att plocka upp rebecca och åka till vår trogna affär H&M  ! HAHA . de blev lite mer shopping. (har nu kommit på att de fuuunkar precis lika lätt å enkelt attt använda mitt svenska visa kort! så akta er detta blir faaaaaaaaaaarligt ! hahahah ) .

sedan körde jag hem alla iaf, åkte å tog en dusch,, hade vid detta laget fått otroligt otroligt ont i magen. som baara blev värre å värre. så efter min dusch kunde jag knappt stå upp. mådde såå dåligt, började kallsvettas. mina värdföräldrar blev jätteorolig men jag åkte iväg iaf. mådde tyvärr lika dåligt under hela Cheesecake vistelsen. fick i mej ytterst lite mat så känns skit kul å slängt ut 150 spänn på mat man ej kunde äta.. böjra till slut må illa å skaka å satt bara å fokusera på att inte må dåligt å va liiiiv rätt över mitt måilla.
som tur va fanns de mkt annat som kunde få mej lit glad åtänka på annat.
OCh självklart ! När vi lämnar Cf å jag bara ska hem till sänge. dåååå börjar jag må bra igen ! haha men de av skönt de iaf
FÖR imorgon vill jag eeeeeeeej va sjuk ! '
Då är de festival inne i san francisco.... alla klär ut sej å dricker. det är över 33 000 anmällda som ska springa ett lopp. och det är minst lika många som inte ska springa.  detta kmr bli kul! nackdelen med det hela är att jag måste gå upp kl 5 imorgon bitti !! hahahahha

hörs imorgon om jag orkar ! :)

Kommentarer
Postat av: Hannu

Skönt att det blir dagar som är bra också. (förutom illamåendet).Ha de så kul på festivalen.

Häls. Pappa Kämpa på emelie

2010-05-16 @ 09:47:58
Postat av: Hannu

Skönt att det blir dagar som är bra också.(förutom illamåendet). Ha de så kul på festivalen.

Häls.Pappa Kämpa på emelie

2010-05-16 @ 09:50:57
Postat av: Mamma

Hoppas du är ute på festivalen och har roligt kram mam <3

2010-05-17 @ 07:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0