Ånger men ändå inte

Imorse var det ju tänkt att jag skulle åka in til san Francisco igen med Jasmi för att shoppa.
behöver verkligen nya kläder !! Nya jeans, lite klänningar å tunikor det är verkligen krriiiis ! Springer runt i min värdmammas gamla kläder i brist på egna !

MEN , imorse när jag vakna mådde jag så jävla illa ! Kände mej så jävla bakis även fast jag ej drickit ngt ! mådde illa , huvudvärk å mådde allmänt dåligt. antagligen för jag ej ätit ngt på hela dagen dagen innan, å gått å lagt mej med tjocka mysdräkten på mej när jag vanligtvist svettas sönder utan kläder under mitt tjocka täcke.
så skicka sms å sa att jag tyvärr inte kun de följa me in tll stan å somna om .
Underbart.
Vaknade klockan  11 igen, snackade lite på skype å gick sedan ut å åt frukost å la mej sedan i hängmattan med bok, vatten å musik ! Där har jag nu legat i 2 timmar, sååååååå underbart men såå varmt !

Ångrar lite att jag verkligen inte plåga mej själv å åkte in till stan, men jag hade ändå ej haft ngn ork å engagera mej för å hitta ngt ! å när jag tittar ner på min mage å ser hur mkt färg man fick för inte ens 2 timmar känner jag mej rätt nöjd ! Nu hoppas ja de blir stranden imorn för å jobba på brännan ännu mer å att de finns ngn av tjejerna som kan tänka å offra sej för å åka med mej in till city snart för å inhandla lite kläder ! :D

Njuuut av livet ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å vad skönt med sol och värme det behöver man verkligen nu. Låter som ett bra val att stanna hemma handla kläder hinner du nog ...<3

2010-05-02 @ 09:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0