älgdag

idag har jag spenderat massa tid med min lillkille !
Först softade vi lite... sedan målade vi.
sedan gjorde vi älghuvud av händer och fötter..
sedan lekte vi typ skepp och hojj? haha nee men vi låg på marken å rädda oss från stora vågor och hajar! hahah
sedan hade vi snackstime inne i ett litet litet tält haha . efter de mös vi lite till sedan kom tjejen å mamman hem,
jag åt mat med barnen å sedan åkte mammamn ...
så jag ska va "mamman" i huset i ett tdygn nu eftersom både mamman å pappan är i LA och jobbar.
så de blir jobb i nästann 36 timmar..
allting gick bra förutom att tjejejn var ledsen å saknade mamman å mådde dåligt å bla bla. så hon sover nu i mammans säng där jag ska sova sedan ... 

jag är så sjuuuukt rastlös! men ändå så sjukt trött. men jag kan ej gå å sova för de kliar i hela kroppen !

bbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaah ! vill ha ngt ! men vet itne vad. typ helg med fint väder å ledighet ! men de lär dröja !



min lillkille fick igår svarta ränder på sitt karatebälte. vilket betyder att de klarat första steget i karaten ! så stolt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad söt han är det syns att han är en stolt karate kille. Det är bra att ha fantasi och barna sinnet kvar när man ska passa barn och det har ju verkligen du, vilken tur ...krammmmm

2010-05-20 @ 11:24:52
Postat av: yvonne

Vilken mysig dag du o lillkillen har haft!!!!

Göra älgar låter jätteroligt var lär du dig allt?

Måste va jättetryggt med en kille som har svarta ränder på bältet....hihihi

Nu får du prova på att ha barnen själv det blir säkert en prövning för er alla :) men det klarar du bra tjejen. Sen hoppas jag du får lite ledigt när dom kommer tillbaka.

Imorgon skall Olivia åka till stugan med klasskamrater ca 15 st, vad tror du om dä? Så vi får åka ner på lördag o se om vi känner igen oss :)

Kramisar o en trevlig helg så hoppas vi på fin väder hos er oxå o lite ledighet...

Pappa tog ju SM-guld i losstagning inte dåligt av dom eller hur.

Kram igen

Yvonne

2010-05-20 @ 21:54:27
Postat av: Anna

ÅH VAD MYSIGT DU VERKAR HA HAFT DET! :)

2010-05-21 @ 02:53:16
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0